Vakantie en uitjes

Lis@
24-10-2010 om 13:37
Welk park van centerparcs?
We willen met 6 volwassenen een weekendje naar Centerparcs. Welk park heeft het meest uitgebreide zwembadcomplex?
De jongens en meiden 23/26 vinden hoe wilder hoe leuker!
Ik denk zelf aan Vossemeren of Kempervennen, maar wij zijn er in jaren niet meer geweest.

Yta Chalne
24-10-2010 om 14:41
Jee lis (ot)
Is jouw baby alweer 23 dan?! Ongelooflijk. Waar is de tijd gebleven dat ze met oogpotlood een bliksemschicht op haar voorhoofd tekende *mijmert*.

Lis@
24-10-2010 om 15:14
Yta (ot)
Ze vindt zichzelf al bijna 24 Je kent haar he! Het duurt nog wel een half jaar.
Ze woont nu officieel samen met haar lover.

Hermiena
24-10-2010 om 19:38
Niet centerparcs
Niet centerparcs en ook niet nederland, maar hengelhoef heeft een geweldig zwembad. Neem wel een appartement.
www.hengelhoef.info

soepstengel
26-10-2010 om 13:40
Hengelhoef
park is niet super maar de wildwaterbaan is hier veruit favoriet!

annemir
26-10-2010 om 19:51
Port zelande
hoi,
ze hebben een nieuw subtropisch zwemparadijs bij port zelande en momenteel ook nog in de aanbieding

MM.
26-10-2010 om 21:36
Vennenbos
Landal Vennenbos in Hapert, voorheen Centerparcs. De laatste keer dat ik er was (paar jaar geleden alweer) maakte het park zelf een beetje een verlopen indruk, een deel van de huisjes is (was?) tamelijk verouderd. Het zwembad is echter geweldig met o.a. een wildwaterbaan waar mijn kinderen nooit genoeg van krijgen. (Ook dat kon toen wel een likje verf gebruiken, maar who cares - wij niet.)
Ik woon op een steenworp van subtropisch zwemparadijs de Tongelreep waar Pelle het over had, maar mijn kinderen gaan liever naar het Vennenbos.
Je kunt daar trouwens ook losse zwembadkaartjes kopen. Huisjesparken genoeg daar in de buurt.
Groet MM

Nasha 1st
26-10-2010 om 22:28
Mm, tongelreep?
Wat is daar mee dan, dat je kinderen liever naar Vennebos gaan?

MM.
27-10-2010 om 20:55
Geen wildwaterbaan
in de Tongelreep. Wel een turbotol, golfslag, meerdere glijbanen, allemaal heel leuk, maar geen wildwaterbaan!
Groet MM