Vakantie en uitjes

gruffalo
31-07-2011 om 16:14
Welke bestemming?
net terug van vakantie willen we al weer langzamerhand uitkijken naar de volgende. Afgelopen keer hadden we voor het eerst geen last minute en alles flink gepland en we hebben het leuk gehad. dat doen we nog een keer!
maar wie helpt ons aan een bestemming met de volgende eisen:
- veel watervallen, beekjes en stroompjes liefst in de vrije natuur
- zwembad en verhuur accommodatie (stacaravan oid)
- leuke steden in de buurt (1/2 uur rijden oid) om te winkelen en te gaan bekijken
Groetjes
Gruffalo

Dorry1
31-07-2011 om 19:12
Hier
We staan op dit moment in Tourettes sur Loup in de Var in Frankrijk tegen een berghelling met een schitterend wandelgebied met een kloof en watervallen. Maar ook op een half uur van Nice en iets verder van Cannes en natuurlijk de zee! We staan op een eenvoudige camping met sta-caravans die te huur zijn en een huisje; la Camassade het het. Google maar eens; velen hebbwn in deze omgeving hun tweede pied a terre en dat is niet voor niets!
Dorry
Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Rembrand
01-08-2011 om 12:52
Net terug uit de ardeche
Hoi,
Ik ben net afgelopen zaterdag terug gekomen uit de Ardeche. Wij stonden op een camping in het minder toeristische gedeelte van de Ardeche ( het Eyrieuxdal).
Waar Dorry zit lijkt me ook erg mooi. Ben je aan het kamperen Dorry ? Kan je jullie camping aanbevelen voor een vader, moeder en één kind ( van volgend jaar 13 jaar).
Groetjes M.

Dorry1
02-08-2011 om 17:01
Ja, rembrand
Dit is een kleine camping met best wat kinderen. Veel verschillende nationaliteiten. Met een klein zwembad.
Verstuurd met de Ouders Online iPhone app. En nu weer onderweg naar Belgie

Rembrand
02-08-2011 om 19:16
Dorry
Misschien is het ook handig om de naam van de camping te vermelden
M.

e.j.
02-08-2011 om 19:38
Maar rembrand
Dorry noemt de naam wel hoor. Het is deze camping. http://www.camping-frankrijk.nl/campinginformatie.asp?CampingID=293474
Een collega van mij was erg te spreken over een camping daar vlakbij, deze. http://www.camping-frankrijk.nl/campinginformatie.asp?CampingID=394654
Geen echt pubercamping maar hun pubers hebben zich er goed vermaakt.