Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

Welke camping in limburg?

Een aantal jaren geleden hebben we een stacaravan gehuurd in Schin op Geul bij camping Schoonbron. De kinderen zijn nu wat ouder (7 en 9).
In de buurt zag ik nog een leuke (?) camping in Berg en Terblijt, camping Oriental.
Wie kent deze camping? We willen daar misschien ook een stacaravan huren. Is het daar leuk? Is er iemand die beide campings kent, en me er meer over kan vertellen?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Marsudan

Marsudan

25-03-2009 om 20:30

Oriëntal

Ik zie camping en Limburg, en ik denk 'Oriëntal'
Ik heb er jaren gestaan, eerst met mijn ouders (en ik in een tentje er naast), en later zelf in een zoveelste-hands caravannetje. Het is al wat jaren terug, maar wat ik me kan herinneren is dat de kantine best gezellig was, en dat het zwembad afwisselend overdekt en open was - ze hadden er een beweegbaar dak.
Wasruimtes in mijn beleving altijd schoon, en in die tijd werd er best eens wat georganiseerd voor de gasten. Aan de overkant van de weg de straat inlopen, en dan naar rechts, daar zat een cafeetje waar we ook wel eens wat gingen drinken.
Al met al is het ons altijd goed bevallen! Ik ken de andere camping wel van naam, maar meer ook niet helaas...
Groetjes, Marsudan

ayla

ayla

26-03-2009 om 08:54

Oriental

Oriental ligt net op de grens van Maastricht in Berg en Terblijt, boven op de 'berg'. Ik vind hem niet echt gezellig liggen, aan een drukke weg, naast de intratuin waar het altijd, ook op zondag druk is. Ik ken de camping omdat ik in de buurt woon maar ben nog nooit op de camping zelf geweest al weet ik van horen zeggen dat die best netjes moet zijn. Handig is dat je snel in Valkenburg bent en snel in Maastricht

Ciska22

Ciska22

27-03-2009 om 08:44 Topicstarter

Weet nog iemand hier meer over?

Alvast bedankt voor jullie reacties. Aan de grote weg en een tuincentrum is niet echt wat ik in gedachten had.
Maarja Schoonbron ligt ook aan een doorgaande weg.
Heeft nog iemand zijn/haar mening hierover?

Zoover

Heb je al op zoover gekeken? Daar staan ook een aantal reactie over deze camping.

Ciska22

Ciska22

27-03-2009 om 13:30 Topicstarter

Dank je wel

ga meteen even kijken!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.