Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
27-07-2011 om 21:51
over twee weken rijden wij richting Zuid-Italië. Als ik de kaart van de ANWB bekijk, dan zie ik dat ze tussen Rimini en Ancona waarschuwen voor wegwerkzaamheden. Iemand al die route gereden deze vakantie? Hoe was het?
groetjes van Purk
28-07-2011 om 10:43
Hee purk
Tis maar een stukkie van 100 km, dus het zal best wel meevallen Of je moet net op het verkeerde moment daar rijden hahahahaha
01-08-2011 om 16:26
Verkeerde moment?
Hallo Purk,
Geen idee wanneer jullie precies rijden maar op http://www.autostrade.it/autostrade/previsioniTraffico.do kun je de voorspellingen van verkeersdrukte zien. Dan weet je op welk moment je er beter niet langs kan gaan.
Ik kom daar verder niet langs, maar ik denk dat het wel meevalt voor het verkeer aangezien ze bezig zijn een derde baan aan te leggen en dat voor zover ik weet geen vermindering van de overige banen met zich mee brengt. Afslag Rimini Noord is gesloten.
Hou er verder rekening mee dat 15 Agustus een nazionale feestdag is waarop alles in het hele land dicht gaat en eetgelegenheden nokvol zitten en vaak alleen met reservering kunnen.
Prettige Vakantie gewenst, Primavera