Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

Bianca Suijs

Bianca Suijs

17-05-2009 om 18:40

Wie heeft er leuke suggesties voor campings in frankrijk?

Wij zijn sinds vorige week de trotse eigenaren van een camper, en zijn van plan om deze zomer 3 weken met onze kids van 3 en 6 jaar door frankrijk en eventueel spanje te toeren. Heeft iemand leuke suggesties voor campings in frankrijk en/of spanje??? Ben heel benieuwd!!!

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
reina

reina

17-05-2009 om 19:32

Wat zoek je?

Welk campingtype zoek je? Ik hou het meest van kleine campings, zonder toeters en bellen, maar wie weet zoek jij juist grote campings met uitgebreid zwembad en animatie. En welke kant van Frankrijk en Spanje? Wij waren afgelopen jaar in Navarro en Baskenland, mooi!

Bianca Suijs

Bianca Suijs

17-05-2009 om 22:52

Campings

Bedankt voor je reactie, wij houden ook van kleine leuke campings, en niet van grote massale campings. Het enige wat we nu weten is dat we eerst een nachtje naar Luxemburg gaan en daarna nog een paar nachtjes naar het meer van Annecy, daarna staat nog helemaal open, dus met iedere tip ben ik blij!!

Julia64

Julia64

18-05-2009 om 10:49

Kijk maar

Hoi Bianca,

hieronder een paar links van campings waar we de afgelopen jaren zijn geweest. Wij huren altijd een tent of caravan, maar op deze campings kun je ook met je eigen tent of caravan terecht (wel reserveren in het hoogseizoen!)

lepapillon.monsite.wanadoo.fr

www.campinglesacacias.com

http://www.camping-les-arches.com/

Al deze campings zijn ons goed bevallen.

A.s. zomer gaan we naar:

http://www.campinglesbordsdutarn.com

Ik hoop dat je er wat aan hebt,

groet
Julia

reina

reina

18-05-2009 om 11:32

Kijk in

Wat ik graag meeneem is het boekje 'rustieke campings in...', de campings zijn wat groter dan boerencampings, maar niet erg groot, regelmatig wel met iets van een zwembad, mooie ligging, vriendelijke eigenaars. Als je wilt heb ik leuke adressen voor je in Noord-Spanje. Wij reserveren nooit (want we zien wel waar we met de caravan terechtkomen) en kunnen altijd terecht.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.