Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
01-07-2012 om 22:33
We willen daar evt deze zomer een huisje huren, Zijn er vandaag even wezen kijken maar kinderen denken dat het niet leuk is. Het was wat regenachtig en het was rustig op het park. Wie heeft er ervaring met dit park en dan met kinderen van 10 en 12?
Het lijkt mij erg leuk, huisjes in het bos en volgens mij genoeg te doen daar...
Wie is er wel eens geweest??
02-07-2012 om 09:45
Ieder jaar
Wij komen er al jaren in de herfstvakantie, maar dan zijn we met de hele familie. Dus is er voor de kinderen altijd heel veel te doen: een oom die met ze gaat huttenbouwen, een tante die een speurtocht uitzet, een andere oom die patat bakt enzovoort. Maar ook het recreatieteam organiseert dingen hoor! Het is voor ons een vakantie die bol staat van tradities, het park ligt prachtig (je loopt zo het bos in), maar eerlijk gezegd vind ik de huisjes voor wat ze aan comfort bieden aan de dure kant. Er zijn parken die mooiere huisjes voor minder geld hebben, maar die liggen dan ook niet zo mooi in het bos. Een vergelijkbaar park (qua prijs) met iets meer mogelijkheden voor de kinderen en een veel beter restaurant, vind ik vakantiepark Westerbergen in Echten. Wij zijn daar met de familie ook twee keer geweest, maar de tradities wonnen het toch van het comfort van de huisjes.
02-07-2012 om 14:25
Ppc
Hadden net geboekt maar begin alweer te twijfelen door jouw suggestie...
Maar geboekt is geboekt. Vind de locatie ook super, de huisjes stel ik me niet teveel van voor. De prijzen zijn wel een stuk lager dan in Echten.
We hebben trouwens daar gegeten in het restaurant en dat was voortreffelijk! Een dagschotel voor 8.75 bestaande uit een voor en hoofdgerecht, was heerlijk en erg veel.
Hou de locatie in Echten zeker in gedachten ,dank je wel!!