Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

Brianna F

Brianna F

03-02-2009 om 12:04

Zeeland en jongerencamping

Mijn 17 jarige dochter is op zoek naar een leuke camping voor haar en 12 vriendinnen, het liefst in Zeeland. Ze willen, vanwege het feit dat ze met de trein moeten, het liefst in een ingerichte tent. Geen carvan of huisje, maar echt tussen de jeugd. We hebben er eentje gevonden, maar holiemolie wat een prijzen. En hoe meer er mee gaan hoe duurder. Je zou denken goedkoper, maar dat is niet zo. De 3 betaalt 7 euro p.p.p.n en de 6e al 12,50 p.p.p.n. Vreemd, maar goed.
Weet iemand een leuke camping, geen renesse-achtig iets trouwens, moeder wil ook nog gerust kunnen slapen 's nachts.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Brianna F

Brianna F

04-02-2009 om 13:39

Niemand?

Iemand enig idee?

Lys Lionne

Lys Lionne

04-02-2009 om 19:49

Geen camping

Geen voorstellen voor een leuke camping, maar wel wat anders: is het geen idee om een of meerdere grote tenten te huren via bijv. de scouting? Of anders lenen van vrienden/familie en dat enkele ouders dan bereid zijn om de dames weg te brengen. Maar wel zelf de tenten op laten zetten natuurlijk )

Brianna F

Brianna F

04-02-2009 om 21:32

Zou kunnen

Dat zou de volgende stap zijn. Maar dan moet je zeker 6 ouders met behoorlijke auto's (3 heen, 3 terug) vinden om 12 meiden, hun persoonlijke spullen, plus een paar tenten met inrichting te vervoeren.
Daarom is een ingerichte tent ideaal.
Ook vanwege het feit dat die ouders dan 5 uur moeten rijden op een dag om even wat meiden te brengen.

Brianna F

Brianna F

05-02-2009 om 18:11

Emma

Bedankt voor het meedenken, maar dat is dus beslist niet wat ik zoek.
Ik denk ook dat de meiden er iets te gemakkelijk over denken.
Dat wordt toch verslepen van eigen uitrusting.
jammer voor de ouders die moeten gaan rijden.

Oooowww emma,

wat vreselijk, die camping!!

Ingrid (nog een paar jaar tot we het stadium van de 'alleen op vakantie gaande kroost' naderen, pfiew. Daar zul je ook wel ingroeien, hoop ik.)

Brianna F

Brianna F

06-02-2009 om 12:43

Ja hoor

Vorig jaar zijn de dames voor het eerst gaan kamperen, met z'n zessen, op een camping op een uurtje hier vandaan. Keurig gebracht en gehaald door ouders. Ze stonden op een familiecamping, tussen allemaal gezinnen. Eerst netjes toestemming gevraagd aan de eigenaar of zij als jongeren welkom waren. En die toestemming ook gekregen, onder bepaalde voorwaarden omtrent gedrag e.d.
De camping was hun waarschijnlijk te rustig, vandaar nu de vraag naar een jongerencamping aan de kust. Maar ik ben bang dat jongerencamping meteen associaties oproept met bunkers van bierkratten, losgelsagen kinderen, een soort Sodom en Gomorra zeg maar. Ik zie ze nog niet gaan met z'n 13en. Want eer alle 13 ouders accoord zijn met hun keuze?

tonny

tonny

09-02-2009 om 16:17

Tja, jongerencampings

zonder zuipfeesten, zouden die bestaan?? Ik heb geen flauw idee...

tonny

Tja

Ik kampeer mijn hele leven al en ik ken ook geen jongerencampings waar niet gedronken wordt.

Dit gaat denk ik niet lukken.

Polly Shearman

Polly Shearman

10-02-2009 om 13:41

Oh heerlijk!

wat een zaligheid, ik wou dat ik weer 15 was ! hmmmm
Jij wilt dat misschien wel niet als moeder, maar dit is wel wat de jeugd zoekt.
Maar waarom naar zeeland? je zegt dat je er 5 uur voor moet rijden, laat ze dan iets dichters in de buurt zoeken.
Jongeren die een huur tent willen betalen zich blauw..

groet, polly

Brianna F

Brianna F

10-02-2009 om 14:11

Polly

Die vraag had ik ook gesteld. Volgens mijn dochter omdat Zeeland het beste klinkt en omdat er zee en strand is. Jongeren en zuipen op een camping is volgens mij synoniem. Dochter heeft nog nooit gedronken en ik ben ook niet bang dat ze er mee begint, de meeste meiden in haar groep drinken niet. Maar wat hier ook al gezegd is: is dat wel leuk op een camping verblijven waar het allerhoogste doel is: zo snel mogelijk ladderzat worden en blijven?

Brianna F

Brianna F

11-02-2009 om 11:26

Controle

Dochter gaat nooit uit, alledrie niet, dus dat is gemakkelijk te controleren.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.