Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

Zomer 2011, provence

Na een natte en frisse zomervakantie in Tsjechie willen we volgende zomer toch maar weer naar Frankrijk. We zoeken een huis/bungalow in Provence of Lanquedoc, particulier of op een vakantiepark, voor 10 personen (2 gezinnen). Bij voorkeur met eigen zwembad of in de directe nabijheid. En dat voor een budget van max. 1800,-/week. Iemand een tip? Ik heb heel internet al afgespit maar zie door de bomen de Provence niet meer....

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
chippie

chippie

09-11-2010 om 16:11

Topic travel

Topic travel dus...

Goudargues

op 40 minuten van de route du Soleil ligt Huize Hannen. Zwembad, dorp op loopafstand en binnen het budget.

Google: Huize Hannen Goudargues.

succes

Woutje

Woutje

10-11-2010 om 13:53 Topicstarter

Precies izar

Dat risico lopen we dus; we zagen een geweldig huis voor een leuke prijs. Niet in Provence maar Midi-Pyrenees. Ik ging kijken op Google Earth, ligt letterlijk in the middle of nowhere met in de verre omtrek alleen maar kleine dorpjes. Dichtstbijzijnde stad op minstens 50 km... We hebben wel een voorboeking gedaan die we weer kunnen annuleren. Maar we kijken nog wel even verder. Alle genoemde sites heb ik al helemaal doorgespit. Ik hoop op nog meer tips van lezers als akka (ik hou 'm in beraad, ziet er goed uit!)

joer

joer

10-11-2010 om 14:15

Kijk eens op..

www.interzon.net

Afgelopen zomer hebben wij een vrijstaand vakantiehuis in de Drome bij hun geboekt.

Prima bevallen.

Groeten JOER.

Woutje

Woutje

18-11-2010 om 19:02 Topicstarter

Het is geworden

Na uren en uren rondgespeurd te hebben en veel mailtjes te hebben verstuurd met de vraag naar de beschikbaarheid en prijs als dat via de site niet duidelijk was zag ik het niet meer zitten.
Tot ik bedacht of het eigenlijk binnen het budget zou passen om naar Portugal of Spanje te gaan. We gaan al jaren in het voorjaar naar de Algarve. Ik ben dus gaan speuren naar huizen, tickets en autohuur en ik heb een leuk huis voor 10 personen gevonden tegen een zeer schappelijke prijs. Zonzeker, een eigen zwembad, veel ruimte en privacy, leuke stadjes, strandjes en andere dingen in de buurt en dat voor minder geld dan een huis in Frankrijk! Plus dat we niet 2 volle dagen in de file richting Z-Frankrijk en weer terug hoeven te rijden, maar binnen een uurtje of 7 na vertrek in het zwembad liggen. Heerlijk!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.