Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

Zonvakantie in jan/februari

Samen met een vriendin wil ik in januari of februari een weekje naar de zon. We willen graag een goedkoop tripje maken, dus een hele verre bestemming is geen optie.
Heeft iemand een idee? Als ik naar bijv de canarische eilanden kijk, is het daar rond de 20 graden, zou dat niet wat te fris zijn? We willen vooral lekker op het strand liggen en op terrasjes zitten, dus warm weer is erg gewenst.
Lees graag reacties van waar jullie geweest zijn en of het er lekker weer was in deze wintermaanden.
Groetjes Marije

spanje

spanje

11-08-2013 om 23:33

Spanje

Rondom benidorm weet ik dat het in die tijd meestal wel mooi weer is. Mijn ouders overwinteren daar. Zij lopen dan in dunne trui, maar dat komt omdat ze ouder en kouwelijk zijn. Er liggen zat mensen op het strand en zwemmen er veel in zee. Van die 8 weken hebben ze wel eens een dag of 4 pech, maar dat kan je overal overkomen. Wij zaten eens in mei in turkije, in het zuiden en hebben 6 van de 8 dagen bewolking gehad. Het is dus altijd een gokje. Tunesie hadden wij mooi weer, maar daar zou ik als 2 vrouwen samen niet snel naar toe gaan; de mannen zijn er nogal van de handtastelijke is mijn ervaring en er werd ook tevoren voor gewaarschuwd.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.