Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

Advies alleenstaande oudervakantie

Hallo,

Wie kan mij advies geven over vakanties voor 1-ouder gezinnen?
Ik ging tot nu toe in familieverband op vakantie.
Volgens jaar wil ik dat anders doen.
Op internet staan veel organisaties die dergelijke vakanties organiseren.
Wie heeft een goede tip of advies?
Wie kan een goede organisatie aanraden?
Mijn voorkeur gaat uit naar kampeervakanties in Frankrijk.

groet,
Emmwee

groet,

Emmwee

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Tinus_p

Tinus_p

12-10-2008 om 21:57

Cirkel

Ik hoor toch wel goede verhalen over Cirkel.

amk

amk

12-10-2008 om 23:46

Ja cirkel

al 2 jaar vreselijk leuke vakanties gehad in Frankrijk.
Kijk even op hun website.
En het zijn niet alleen alleenstaande gescheiden moeders die mee gaan. Maar van alles en nog wat.

Ik kan alleen spreken over de Benjamin vakantie in Creuse maar het was voor mij echt vakantie. Mijn dochter werd 4 dagdelen bezig gehouden en ik kon bv even lekker door de heuvels van Creuse hardlopen. Of gewoon een ochtend een boek lezen hangend in een stoeltje lurkend aan een lauwe cola.

Komend jaar ga ik niet met cirkel, maar twijvel sterk om toch nog een weekje weer naar creuse te boeken. Maar eerst in maart 2,5 week naar Zuid-Afrika.

groet,
Angela

Mamasan

Mamasan

13-10-2008 om 09:14

Cirkel

Ik ben met Cirkel op drie verschillende locaties geweest, twee in Frankrijk en een in Spanje. Is me altijd erg goed bevallen. Volgens mij staat er ook het e.e.a. in het archief (bij vakantietijd en alleenstaande ouders).

Ook hier cirkel

het wordt wel heel saai, maar ook ik ben helemaal weg van Cirkel.

Ik ben nu een jaar alleen met mijn dochters en ik wilde niet naar een camping met alleen maar gezinnen. Ik ben op internet gaan zoeken en kwam bij Cirkel en heb de sprong in het diepe gewoon maar gewaagd.

Wij zijn 2 weken naar Dimaro in Italie geweest en hebben een meer dan fantastische vakantie gehad!!!
Het is wel een groep, maar je bent helemaal vrij om te gaan en staan waar je wilt. Je kunt je aansluiten bij de groep als je daar zin in hebt, maar als je alleen wil blijven is dat ook geen enkel probleem.

De vele aktiviteiten die er georganiseerd worden zijn super, maar ook daar ben je weer volledig vrij om wel of neit deel te nemen.

Jij wilt Frankrijk, daar zijn meerdere locaties dus dat is ook geen enkel probleem. Nog een voordeel vond ik dat je er altijd een bus bij kan boeken. Ik heb geen vervoer, dus dit was ideaal. Je reist 's nachts en als je aankomt ben je uitgerust en kan de vakantie gelijk beginnen!!

Als je vragen hebt, stel ze gerust!!!

Emmwee

Emmwee

14-10-2008 om 20:14 Topicstarter

Cirkel dus!

Bedankt voor de reacties!
Ik ga dus...op de site van Cirkel kijken.

Als ik iets leuks heb gevonden zal ik het laten weten.
En als ik nog vragen heb zal ik het ook laten weten.

Dit is overigens de eerste keer voor mij op dit forum (eigenlijk zo en zo de eerste keer op een forum). Erg leuk dat er zo veel gereageerd wordt!

Ik ga dus vaker op het forum.

Hoe is het chatten op deze site (ook nog nooit gedaan!)?
Aanrader?

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.