Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

Moemie

Moemie

13-02-2017 om 15:01

Alhambra kaarten / reserveren

Hallo allemaal,

Deze zomer (juli) willen we naar het Alhambra gaan tijdens onze trip door zuid Spanje. Op zoek naar tickets / reserveren zie ik door de bomen het bos niet meer. Is er iemand die een goede site weet waar ik goedkope tickets van tevoren kan bestellen/reserveren. Ik weet dat er zeer uitgebreide pakketten zijn maar de highlights (w.o tuinen) zijn voldoende. Kan iemand me helpen? Alvast bedankt!

vlinder72

vlinder72

13-02-2017 om 15:22

Hier

https://www.alhambradegranada.org/en/info/ticketsale.asp

wij hebben destijds via de officiele website van de Alhambra kaarten gereserveerd. Wij hebben kaarten ter plaatse gekocht maar dat was toen in mei en jullie gaan waarschijnlijk wat meer in het hoogseizoen.

Via bovenstaande website word je doorgelinkt naar een officiele website om kaarten van te voren via internet te reserveren.

Tuinstoel

Tuinstoel

13-02-2017 om 21:51

ook

Wij zijn destijds ook in mei geweest en via de officiële site gereserveerd. Ging prima. Het betrof geen bijzonder pakket of zo maar gewoon toegang tot het Alhambra complex.

Officiële site

Ik heb vorig jaar ook via de officiële site kaarten gekocht. Zorg dat je wel echt op tijd bent voor je time frame! Wij waren wel op tijd in het Alhambra maar het is nog wel een stukje lopen daar binnen zeg maar.

Herman

Herman

12-02-2018 om 09:32

lees dit eens

de goedkoopste kaartjes zijn het snelst uitverkocht en kosten maar 14:85 euro

leest u ook eens ons artikel via

[link verwijderd door forumbeheer]

belangrijk om te weten is dt u vanaf 1 janauri 2018 geen entreekaarten meer bij het alhambra zelf kunt kopen, u moet op voorhand via internet uw kaartjes heben gekocht

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.