Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

cecile_s

cecile_s

17-09-2008 om 15:44

Beekse bergen

Wij gaan zaterdag naar de Beekse Bergen. Ik zag dat je het park doorkan per boot, bus, lopend en auto (wij komen met de auto).

Wie heeft ervaringen met de diverse vervoermiddelen en tips welke we kunnen doen. Onze kinderen zijn 8 en 6 jaar.

Bedankt!
Cecile

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
joer

joer

17-09-2008 om 17:01

Uitleg

Hoi Cecile,

Het is voor ons alweer een tijdje geleden dat we geweest zijn maar ik denk niet dat er veel veranderd is.

Je kan het park eigenlijk in drie stukken verdelen. Als je het park binnenkomt moet je met de auto (of bus) omdat je eerst door het gedeelte gaat waar de dieren los lopen.

Daarna kom je in het gedeelte waar je je auto (of bus) kan parkeren en kan je te voet dat gedeelte bekijken. In dat gedeelte is ook een boot waar je een rondvaart op kan maken.

Ga je dit gedeelte weer uit dan moet je weer in de auto (of bus) omdat tijdens dit laatste stuk tot de uitgang ook de dieren weer vrij rondlopen.

Heb je een eigen auto dan gebruik je die natuurlijk. De bus zou natuurlijk ook kunnen maar wordt meestal gebruikt door mensen die geen eigen auto bij zich hebben.

Mijn tip is! Begin de dag zo vroeg mogelijk, want vooral het wandel gedeelte is enorm groot en leuk, veel dieren, speeltoestellen, een roofvogelshow, tentoonstellingen en nog veel meer. Je kunt hier echt de hele dag doorbrengen en dan nog niet alles gezien hebben.

Wij hebben het echt ontzettend leuk gevonden.

Veel plezier!

Groeten JOER.

Berkie

Berkie

17-09-2008 om 20:31

Je hoeft niet eerst met de auto

Wij waren er 2 jaar geleden en hebben eerst de auto geparkeerd en te voet een groot gedeelte van het park bekeken. Op een gegeven moment kan je een stukje met de boot gaan, leuk voor de afwisseling. Dit hoeft echter niet, het is gewoon een boottochtje op het park.
Als laatste hebben we met de auto nog door het park gereden, je gaat dan het park uit en gaat met je auto door een andere ingang naar binnen (hier krijg je bij de kassa een kaartje voor)

Misschien dat je dit nog leest.

Net als Berkie, zou ik eerst beginnen met de wandelsafari.
Met de boot zie je niet zoveel dieren. Als het mogelijk is zou ik daarna de autosafari doen, dan kom je weer andere dieren tegen. De bus en autosafari is dezelfde route. Het enige verschil is dat ze in de bus het een en ander over de dieren vertellen. Ook heel mooi is de roofvogelshow.
Als je halverwege bent met de wandelsafari en moe bent kun je vanaf daar met de bus of boot terug.
Veel plezier.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.