Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

Polly Shearman

Polly Shearman

05-10-2008 om 11:59

Kerst

Wie kan me een tip geven. Vorig jaar zijn we met ons gezin voor het eerst met kerst een midweek weggeweest, gewoon in een huisje met openhaard, vaatwasser, binnen zwembad op het park. Het was zalig!! Geen gedoe moet ouders en andere familie, gewoon met ons eigen gezin, voor het eerst echt genoten van kerst.
Dit jaar willen we dus weer. Ik heb al gezocht op bungalows.nl enz.. maar kerst valt dit jaar wat rottig. nl op donderdag en vrijdag.
Veel parken doen dus geen midweek omdat je dan op tweede kerstdag moet vertrekken. Een hele week, van maandag tot maandag kan wel maar dat word voor ons dus net te duur.
We zouden het liefst dus van maandat tot zaterdag gaan, of van woensdag tot maandag.
Wie kan me helpen zoeken, of heeft tips voor knusse huisjes MET vaatwasser en een binnenzwembad ( dat zijn de enige echte eisen, al valt over de vaatwasser te praten) Ik zie tussen de bomen het bos niet meer.
We hebben wel wat butget maar te weing voor bv CP die voldoen aan alle eisen maar zijn gewoon net een slagje te duur.

groet, polly

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
doremi

doremi

05-10-2008 om 12:20

Landal

Bij Landal kun je een verlengd weekend van woensdag 24/12 tot maandag 29/12 boeken. Met kerstarrangement erbij (luxe of basis). Ideaal, wij gaan dit jaar ook weer!

Telebel.

Telebel.

05-10-2008 om 16:02

Wij ook, landall

Heb ik in de zomer al geboekt, dus ik weet of nu nog te boeken valt.
Dit jaar dus eens lekker niet thuis met de kerst, en dus ook geen verplichte familie bezoekjes,lijkt ons heerlijk rustig.

Telebel. (gaat naar rabit hill.)

Bianca W

Bianca W

05-10-2008 om 19:07

Kijk eens bij roompot

deze hebben i.i.g. de periode van woensdag tot maandag. Ik heb al een beetje voor je gekeken, voor 300 euro heb je daar een lang weekend. Ze hebben alleen lang niet in elke huisje/chalet een vaatwasser.

Sunparks

Hoi

Sunparks in Belgie, is een stuk goedkoper als cp en een heel leuk binnenzwembad en met vaatwasser is te boeken. Het gaat daar van standaard huisje tot luxe net wat je wil.
Wij zijn zelf jaren in kempense meren geweest

succes
jermen

Polly Shearman

Polly Shearman

05-10-2008 om 21:02

Dank

Heb me suf gezocht, alles bekeken en vergeleken. Ook bij zoover.nl gelezen en ik heb iets gevonden!! wel een giga aanbieding. het word een week, van maandag tot maandag. 510 euro, super luxe huisje, vaatwasser, breedbeeldtv, dvdspeler enz enz echt luxe!! En het zwembad ziet er ook super uit, suptropisch zeggen ze, maar dat lijkt me wat overdreven.
Het ligt wel ver in groningen, maar ach 3 uur rijden is niet erg als we toch een week blijven...
ik ben er nu al aan toe!!!

groet, polly

Polly

Ver in Groningen? Ben benieuwd, vertel, vertel...

Polly Shearman

Polly Shearman

06-10-2008 om 11:55

Marith

parc emslandermeer

geboekt via bungalows.nl ga snel kijken er zijn nog een paar huisjes over..!!!
ik heb nog het duurste huisje geboekt, omdat ik mezelf wat luxe gun. Maar huisjes zonder vaatwasser enz zijn er al voor ongeveer 350 alles bij elkaar...!

Nou polly

Ik hoef zelf niet, ik woon namelijk in de provincie Groningen. Als wij een weekendje Landal (ofzo) doen, zoeken we liever Drenthe op of Noordzee kust maar veel plezier i.i.g.!

Marith (was met name nieuwsgierig want ik ken helemaal geen bungalowparken in de omgeving maar als je nog tips nodig hebt, dan hoor ik het wel

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.