Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

Mootje

Mootje

16-11-2008 om 12:43

Kroatië

Ben al aan het kijken naar zomervakanties. Kroatië ziet er leuk uit (en betaalbaar) wie heeft er tips, hoe ging de reis (auto), wat was leuk en wat niet, zijn er genoeg dingen te doen (bezienswaardigheden)? Kinderen zijn alledrie jonge tieners.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
reina

reina

16-11-2008 om 16:14

Mootje

Ik vind Kroatië prachtig! Istrië en Krk zijn erg toeristisch geworden, de rest nog veel minder. Het is een heel betaalbaar land, je kunt er lekker uit eten voor weinig geld. Als jullie van water houden: je kunt leuke boottrips maken, bijv. naar de Kornati en het is leuk om de diverse eilanden te bezoeken, met de veerboten goed en betaalbaar te doen. De Plitvice-meren en de Krka-watervallen zijn prachtige parken en absoluut de moeite waard. Het is ver naar het zuiden, maar Dubrovnik is erg mooi en als ik de foto's van zoonlief zie, die er met zijn werk kwam) kun je er als jongere geweldig uitgaan. Maar ook slenteren in dorpjes, zwemmen in baaien, het kan allemaal. Wij zijn met de auto geweest, maar rijden nooit in 1 x ergens naar toe, gewoon rustig aan, dus hoe lang je erover rijdt als je in 1 x gaat weet ik niet. Je kunt er via diverse kanten komen, we reden een keer over Zagreb en ook 2 x via Triest en dan naar Koper ( = Capodistria), allebei goed te doen, als je buiten de weekends gaat heb je geen last van files, is onze ervaring.
Maar je hebt het door: ik vind het land absoluut de moeite waard!!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.