Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

Sher

Sher

09-01-2015 om 08:28

Leuke, gezellige, kindvriendelijke camping met zwembad voor klein prijsje!

Ik ben niet echt een ervaren camping ganger, maar het lijkt wel vrij onmogelijk om iets leuks en betaalbaars te vinden...

Ik zoek gewoon een leuke camping voor ons gezin met 3 kids 3, 5 en 8. Leukste vind ik van die veldjes waar je om een speeltoestel heen staat (vooral met oog op de jongste).

Voor de 2 oudere kinderen zou het leuk zijn als er een zwembad is en af en toe wat entertainment.

Waar zitten deze leuke, gezellige, goedkope campings??
Voorkeur Zeeland of Limburg

Wie weet wat???

Barvaux

Barvaux

09-01-2015 om 09:24

tja

Die campings zijn dus niet goedkoop, zodra je entertainment zoekt ga je naar een hoger niveau in prijs, zeker ook door dat zwembad. Wat is precies je maximale prijs per week? Ga je met een caravan of een tent?

amk

amk

09-01-2015 om 10:59

in Drenthe

vind ik zelf Witterzomer leuk, maar wat Barvaux al zegt voorzieningen kosten geld. Deze camping voldoet wel aan al je wensen.

Marie

Marie

09-01-2015 om 11:32

wat is goedkoop?

Wat versta je onder goedkoop?

Puck

Puck

09-01-2015 om 13:48

ook in Drenthe

't Hout in Bakkeveen. In vergelijking met andere soortgelijke campings die hetzelfde bieden goed betaalbaar. Maar zoals Barvaux al zegt: echt goedkoop krijg je dergelijke campings niet, je betaalt nu eenmaal voor de faciliteiten die geboden worden.

Dendy Pearson

Dendy Pearson

09-01-2015 om 13:57

de leistert

Wij zijn afgelopen jaar naar Roggel in Limburg geweest. Dat beviel zo goed dat we dit jaar weer gaan, dit keer in een trekkershut.
Mooi zwembad, buiten en binnen. En leuke animatie, voor elke leeftijd.

vaak in limburg geweest

Ik vond er veel leuke campings, qua prijs weet ik niet zo omdat wij zowiezo moeten huren.
Beringerzand,de Heldense bossen,de Leistert,Hommelheide, de Schatberg, ze waren allemaal leuk.

Van de Forumbeheerder

Van de Forumbeheerder

09-01-2015 om 21:01

spam

Beste Flanagan,

Natuurlijk mag je een link geven zolang je er zelf niet 'rijker' van wordt. Overigens accepteren we nooit links van mensen die zich net hebben geregistreerd omdat we die even niet het voordeel van de twijfel geven.

Met vriendelijke groet,

Forumbeheer Ouders Online

Tango

Tango

09-01-2015 om 21:53

Zwembad

Een camping met zwembad is al gauw wat duurder. Echt de meest geweldige vakantie toen de kinderen nog klein waren hadden we op camping Het Platte Putje in Groede, Zeeland. Echt een minicamping bij een boerderij. De kinderen mochten 's morgens eieren rapen bij de kippen en 's avonds een ritje op de ezel maken. Verder werd er niets georganiseerd maar de kinderen zochten vooral elkaar op. Dat gaat heel makkelijk op een kleine camping. Zwembad was er niet(we hadden zelf een opblaasbadje mee). Wel een speeltuintje met trampoline en skelters en het strand was ook dichtbij.
De kinderen waren toen 7 en bijna 4.
In Limburg waren we erg te spreken over Camping 't Hemelke, vlakbij Valkenburg. Altijd plek, leuke animatie voor jong en oud. Mooi (buiten) zwembad. Wel een grote camping maar diverse speeltuintjes met plekken eromheen.

Juffie

Juffie

27-07-2015 om 13:00

Kindvriendelijke camping

Ik weet een hele leuke camping in Zuid-Limburg, Hoeve Krekelberg in Schinnen. Ze hebben geen zwembad en entertainment, maar wel een groot veld (met ruime plaatsen!) met in het midden een speeltuin. Het is een natuurkampeerterrein, dus wel een rustigere camping. Wij zijn er heel enthousiast over, kijk maar eens op www.hoevekrekelberg.nl

Hanny61

Hanny61

29-07-2015 om 10:13

Staatsbosbeheer

De campings van Staatsbosbeheer zijn vaak heel mooi en rustig gelegen en heerlijk voor kinderen. Ze hebben nooit een zwembad, maar 14 van deze campings liggen aan zwemwater. Ik kon op de site de tarieven niet vinden, maar volgens mij zijn deze campings niet heel erg duur.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.