Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

Nicole

Nicole

18-08-2013 om 20:39

Overnachten europapark

Wij (2 volwassenen en 1 kind 11 jaar) willen komend schooljaar (herfstvakantie of meivakantie) een aantal dagen naar het Europapark in Duitsland gaan. Wij gaan al een aantal jaren op rij naar Disneyland en boeken dan een arrangement (hotel en toegang tot de parken) van 4 dagen/3 nachten, maar zoiets bieden ze niet aan bij Europapark volgens mij. Heeft er iemand tips welk hotel we het beste kunnen boeken, waar we dan het beste toegangskaartjes voor het park kunnen aanschaffen en waar we het hotel moeten reserveren? Mochten er nog meer tips zijn, dan zijn die natuurlijk ook van harte welkom. Alvast bedankt.

Jessica O

Jessica O

19-08-2013 om 07:33

Nicole

Wat wij hebben gedaan toen we naar lego en playmobil in Duitsland zijn geweest, we hebben via de plaatselijke vvv gezocht naar een hotel/pension/appartement Die boekten we dan zelf, direct bij de verhuurder. Bij lego zat wel een hotel, maar dat was 130 euro ofzo per nacht. Nu hadden we voor iets meer een appartement voor 3 nachten, inclusief broodjesservice.

Jet

Jet

19-08-2013 om 09:27

Boekingsite

Het is al enkele jaren geleden dat we er zijn geweest maar wij hebben toen gewoon een klein hotel op booking.com geboekt. In Rust zelf zijn er echt heel veel B@B, pensions, zimmerfrei e.d., niet duur en dichtbij het park. Kaartjes kochten we gewoon aan de kassa (ook in het hoogseizoen).

Nicole

Nicole

20-08-2013 om 07:15

Bedankt, meer welkom

Alvast bedankt voor jullie reactie op mijn vragen. Meer tips en reactie's zijn natuurlijk welkom.

Sjansje

Sjansje

20-08-2013 om 22:47

Volgens mij wel

We zijn nu een paar keer naar Europapark geweest, en rondom/op het park liggen een aantal themahotels. Die horen dus ook bij het park.
Zelf hebben we daar nooit overnacht, we lagen op een camping in de buurt, maar volgens mij kun je dus wel een arrangement boeken.
Kijk maar eens op de site:
http://resort.europapark.de/lang-nl/Hotels-Gaestehaus/Aanbiedingen/Hopping-Pass/c1450.html?langchange=true

Nicole

Nicole

21-08-2013 om 07:15

Themahotel wel, geen arrangement

Dat er themahotels zijn weet ik, maar die bieden geen compleet arrangement aan met kaarten voor het park. Je kan dus geen compleet pakket boeken waarmee je voordeliger uit bent. Daarom ook mijn vraag waar ik het beste kan boeken en welk hotel, mag zowel themahotel als hotel in de buurt (liefst op loopafstand). Dus eigenlijk ben ik meer op zoek naar ervaringen van mensen die er al eens geweest zijn.

Dalarna

Dalarna

23-08-2013 om 21:44

Misschien dit:

http://www.peterlanghout.nl/duitsland/zwarte-woud/europa-park/

er loopt nog een draadje over het europapark hier boven.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.