Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

Vaka

Vaka

26-08-2011 om 16:20

Safari of dierenbos

Wie heeft ervaring met Safaripark Beekse Bergen en Dierenbos. Ik weet niet welke ik moet kiezen. Ze lijken me allebei leuk. Hoe ver is Dierenbos van het Safaripark af?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Als ik mocht kiezen

Beekse Bergen! Ik weet niet hoe oud je kinderen zijn, masr dat Dierenbos komt mij wat kinderboerderijachtig over. En BB vind ik zowiezo errrrrg mooi.

Jeda

Jeda

27-08-2011 om 10:05

Chris35

Dank voor je reactie. Mijn kids zijn nu bijna 6 en 10. Op zich houden ze allebei erg van kinderboederijen en zwembaden en het zwembad bij de Dierenbos lijkt me net wat uitdagender (glijbanen) maar goed, BB ziet er ook mooi uit. Weet je zo ook de afstand van dierenbos tov. het safaripark? het sta me zo bij dat het dierenbos wel wat verder weg zit?

Hmm ik denk nog even verder. Zijn er nog meer ervaringsdeskundigen?

Jeda

Jeda

27-08-2011 om 10:06

Huh

Er is iets mis met mijn nick. Ik zie ook nu pas dat er vaka staat haha. Nou weet niet hoe dat zo is gekomen maar het moet dus Jeda zijn.

Vaka/jeda

Ik heb op de website van het Dierenbos gekeken, ben er zelf nooit geweest. Maar BB ken ik wel (als park dan, nooit gelogeerd, maar dat lijkt me wel gaaf!) Kun je de afstanden niet nagaan via Google Maps?

Jeda

Jeda

31-08-2011 om 09:26

Chris

Ik heb de brochure gisteren ontvangen en het Dierenbos is een half uur van BB vandaan. Hmmmm,qua park doet het niet onder voor het BB vakantiepark, zelfs nog iets meer zoals dierenweide met pony's etc. Ook de accomodatie is goedkoper. Maar ja, zo dichtbij Sarafipark te zitten heeft ook zijn voordelen. We denken er nog even over .

Dank voor je reactie!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.