Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

Wat te doen met kinderen rondom het heijderbos (center parcs)

Vorig jaar kreeg ik zulke goede tips dat ik het maar weer probeer: wie heeft leuk tips voor uitjes met een kind van 3.5 rondom het Heijderbos? We zijn er voor een week rond eind augustus.

We willen een dagje Efteling doen maar verder hebben we nog geen plannen. Hoeft niet perse een attractie te zijn, een leuke speeltuin of kinderboerderij oid is ook prima.

Iemand stuurde me iets door over Wunderland in Kalkar - is dat leuk?

En misschien tips voor hele leuke kindvriendelijke restaurants/eetcafes?

Bedankt

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Brianna F

Brianna F

20-07-2010 om 15:47

O.a.

Toverland in Sevenum is leuk en stukken dichterbij dan de Efteling.
Kalkar wunderland is een all in pretpark voor kinderen tot een jaar of 10-12. Friet,ijs, drinken e.d. gratis.

Suzanne

Suzanne

21-07-2010 om 14:07

Hoe lang ga je?

Mijn eerste gedachte is: lekker op het park blijven! Heijderbos is een ontzettend leuk park met een kind van 3,5. Alles is er, speeltoestellen, zwembad, de jungle dome (heel spannend voor die leeftijd!) Hooguit zou ik in de buurt de boodschappen doen en ergens eten gaan. Supermarkt en restaurants vind ik altijd erg duur op die parken en het eten in de restaurants matig. Als je een weekend of een midweek gaat hoef je nauwelijks iets extra te plannen.
Wat wel erg leuk en in de buurt is, is Billy Bird park in Hemelrijk, als het lekker weer is. www.billybird.nl
Efteling is bijna 'zonde van het geld' op die leeftijd, als ze iets ouder zijn kunnen, durven en mogen ze veel meer.

Polly Shearman

Polly Shearman

21-07-2010 om 16:09

Idd dat park

harstikke duur park, harstikke veel te doen, en dan zou je nog je vertier buiten het park gaan zoeken??
efteling snap ik, als je normaal ver weg woont, maar verder??
gewoon lekker op dat park blijven!

Poppy

Poppy

21-07-2010 om 17:00 Topicstarter

Een week

Ik ben nog nooit bij CP geweest dus geen idee wat er allemaal te doen is. Ik weet dat er een subtropisch zwembad is maar dat is voor onze zoon ook niet de hele dag leuk. Maar goed, ik zal me er eens in verdiepen en misschien dat de hele vraag dan overbodig was En voor jullie je nu afvragen waarom we dan naar CP gaan: we gaan met familie en die hebben dit besloten.

Efteling, zal ik toegeven, is voornamelijk voor ons hoor. Wij vinden dat hartstikke leuk en zoon doet lekker mee. Daar zijn we vorig jaar al geweest en we vonden het allemaal leuk.

Bastet

Bastet

21-07-2010 om 17:15

Site

Ik denk dat je op de site van het park zelf wel info kunt vinden over de omgeving.En hoe leuk een park ook is,even ontsnappen is best fijn,vind ik!
Bastet

reina

reina

21-07-2010 om 20:46

Even weg (beetje ot)

Persoonlijk zou ik echt geen hele week op zo'n park blijven zitten, zelfs tijdens een weekendje wil ik er al even af. Dus ik zou zeker de leuke dingen in de omgeving gaan bezoeken!

Poppy

Poppy

21-07-2010 om 22:01 Topicstarter

Ik denk het ook hoor

Wij zijn niet zo van het rond het huisje hangen dus ik denk dat we minstens 3 dagen op pad gaan. Hoeft dan wel niet elke keer een pretpark te zijn, maar toren beklimmen of iets bekijken vinden we altijd leuk.

Nog even een rare vraag: weten jullie of er in die buurt ergens kermis is eind aug/begin sep? Ik heb zo'n zin in oliebollen maar op de kermis na kan ik niet bedenken waar je die nou in augustus kan kopen.

Puck

Puck

21-07-2010 om 22:28

Ach gossie petal

Toch wat heimwee naar de oerhollandse decembermaand? Oliebollen, sinterklaassnoep. Kan je geen pak oliebollenmix meenemen naar huis en in oktober vragen of iemand je sinterklaassnoepgoed wil opsturen? Maar op markten, braderiën e.d. staan ook nog wel eens oliebollenkraampjes.

Brianna F

Brianna F

22-07-2010 om 09:37

Petal

In Nijmegen zit een Hollandsche gebakkraam en de meeste grote tuincentra hebben wel een oliebollenkraam op hin terrein staan.

Suzanne

Suzanne

22-07-2010 om 10:22

Kermis

Op www.kermis.nl kun je zien waar en wanneer er een kermis is!

Poppy

Poppy

22-07-2010 om 14:14 Topicstarter

Wat een tips

Bedankt. Ik kom heus wel aan mijn trekken mbt nederlands snaai. Nu nog even volhouden 3 keer per week hard te lopen, want anders mag ik al dat spul niet eten

Petal

Ja hier is de 28e aug. Kermis. Net onder Venlo. Maar is denk ik net iets te ver. In Overloon is ook nog een leuk ZOO park. Das qua afstand ook nog wel te doen.
Gr. Rymcke

soepstengel

soepstengel

01-08-2010 om 15:42

Oliebollen .....bij de efteling

bij de efteling staat in de zomer vaak een oliebolenkraam bij de uitgang. 2 vliegen in 1 klap, haha.
Op CP;Jungledrome is erg leuk voor je zoon hoor, daar vermaakt hij zich wel en ook zelf is het erg mooi.
En toverland idd is erg leuk.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.