Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Vakantie en uitjes Vakantie en uitjes

Vakantie en uitjes

Zwarte zaterdag

wij gaan op vakantie naar Bretagne, met aankomst op 31 juli...dat is de zwarte zaterdag in frankrijk. Die dag gaan we zeker niet rijden, we denken er aan om een hotel te boeken in Rennes zodat we het grootste deel op vrijdag 30 juli kunnen rijden. maar hoe erg is het rijden op vrijdag, is het dan ook al erg druk of valt het mee? zouden jullie voor 2 dagen een hotel boeken?

Gruffalo

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
gruffalo

gruffalo

19-07-2010 om 18:30 Topicstarter

Super

sini, bedankt voor de link, die staat nu in mijn favorieten! Via Parijs is zo'n 20 minuten sneller dan via le Havre maar als ik dit zo zie dan nemen we de route via de kust en gaan op vrijdag rijden. Eenvoudig hotelletje in Rennes 's avonds en dan de volgende ochtend de laatste paar kilometers voordat het daar langs de kust ook druk wordt.

We moeten nog boeken maar het wordt een camping in Sarzeau. Ik ben nog nooit in die omgeving geweest, op de foto's ziet het er erg mooi uit!

Groetjes
Gruffalo

Dag later

Wij vertrekken nooit op zaterdag, altijd op zondag. Dan maar een dag minder op je vakantieadres zijn. In de file staan is ook geen vakantie, vinden wij.

Vaak mag je toch pas aan het einde van de middag je accomodatie / plek inrichten. Ga je een dag later, vertrek je lekker op tijd, kan je goed doorrijden en ben je wellicht eerder op plaats van bestemming.

Linda

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.