Verlies en Verdriet Verlies en Verdriet

Verlies en Verdriet

12.09.2022

Een kaars voor mijn ex, die gisteren na een kort, heftig ziekbed is overleden.
Tsjor


GrandioseZebra62

GrandioseZebra62

13-09-2022 om 06:52

❤️ Voor jou. 
Veel sterkte.

Och Tsjor, sterkte voor de kinderen en voor jou. 

Oh, wat ontzettend snel! Veel sterkte voor jou en je kinderen, Tsjor.

Gecondoleerd en veel sterkte gewenst voor jou en voor je kinderen. 

Veel sterkte Tsjor, wat is het snel gegaan.

Oh, wat is dat ontzettend snel gegaan! Gecondoleerd en heel veel sterkte. 

Wat verdrietig Tsjor. Gecondoleerd. Ik hoop dat afscheid voor hem en voor jullie zacht en liefdevol is verlopen. Ik wens jou en jullie kinderen veel liefde om het verlies te kunnen dragen. 

Bijna sprakeloos, sterkte de komende periode🙏🥹🤗

Heel veel sterkte. Dit is sneller gegaan dan verwacht...

heel veel sterkte Tsjor, en natuurlijk ook voor jullie kinderen. Sini

Sterkte Tsjor, wat verdrietig!

Jeetje Tsjor, dat is echt heel erg snel gegaan! Gecondoleerd.

Fijn dat je kinderen zo stevig staan en dat jullie samen dit hebben kunnen doen met/voor je ex. Sterkte met al het regelwerk dat jullie nog wacht. Maar nu eerst de uitvaart regelen en doormaken. Ook daarbij sterkte.

Heel veel sterkte voor jou en de kinderen. 

Gecondoleerd Tsjor, het maakt je altijd weer sprakeloos als een aangekondigd overlijden zich zo snel al voltrekt. Veel sterkte

Tsjor, wat verdrietig. Voor je kinderen, die hun vader moeten missen. Maar ook voor jou, omdat de man die toch een groot deel van je leven in een of andere vorm naast je heeft gelopen en mee heeft vormgegeven, er niet meer is. 
Gecondoleerd en sterkte zijn magere woorden, maar ik wens je het beiden. Ik hoop dat de trots op jullie kinderen en de herinneringen aan het goede, lichtpuntjes mogen zijn. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.