Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Verlies en Verdriet Verlies en Verdriet

Verlies en Verdriet

Ansulina

Ansulina

26-06-2008 om 06:41

Een nieuwe kaars

Een nieuwe kaars voor alle kindjes die zo gemist worden,voor alle ouders die overleden zijn .voor alle broers en zussen.Kortom voor alle mensen die wel een kaarsje kunnen gebruiken.
Ansulina


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Mika

nog een kaarsje voor Mika,een kaars van hoop,de hoop dat er geen chemokuren zullen volgen,de hoop dat jij er weer bovenop komt !

Mariska S.

Mariska S.

12-12-2008 om 10:53

Voor mijn mama

Een kaarsje...
Omdat het ál een maand geleden is, nog máár een maand geleden is... Belachelijk eigenlijk. Het lijkt nog maar gisteren... De wereld draait door, we proberen alles op te pakken en soms wordt je zo hard ineens teruggegooit op de werkelijkheid. Bah, rare maand, december... Let je een beetje op ons allemaal, alsjeblieft?
Kus van Maris en de kindjes

Mariska, ook van mij een kaarsje voor ons mam

al brandt er nog altijd elke dag 1 bij haar foto. Goh, wat mis ik je en onheroepelijk komt dan de vraag: hadden we niet nog vaker, langer en meer bij je kunnen zijn?

Maar zoals pap ook altijd zegt: had is en blijft een lelijk woord, we zullen in elk geval alle momenten die we met je hadden koesteren!

Dikke knuffel van ons allemaal!

Petra-

Petra-

12-12-2008 om 12:26

Een grote vlam voor iedereen

die het zo hard nodig heeft, zoveel verdrietige berichtjes hier....

Petra-

Petra-

12-12-2008 om 12:27

Voor onzelf

er komt opeens zoveel bij elkaar, herinneringen, gemis, ziekte, hoop en wanhoop...

Petra-

Petra-

12-12-2008 om 12:28

Lief vriendinnetje

ik mis je zo vreselijk, vond vd week een mooie foto van je! En nu een paar jaar later moet ik weer een vriendinnetje gaan missen. Niemand weet hoe lang ze nog krijgt maar ik hoop met heel mijn hart op nog een paar jaar met kwaliteit!

Petra-

Petra-

12-12-2008 om 12:31

Bart

gister zag ik weer jouw film, inderaad je was een bikkel! En ok al liepen er tranen over mijn wangen toch was er ook de glimlach om de mooie tijden die we hebben gehad!

Rembrand

Rembrand

12-12-2008 om 14:10

Maris en muppet.

Dikke knuffel voor jullie allebei.
Liefs M.

Petr@

Petr@

12-12-2008 om 18:55

Anna

Op deze bitterkoude dag (althans bij ons in het Brabantse land) een warm rood vrijdagkaarsje voor jou...

liefs,
Petr@

Petr@

Petr@

12-12-2008 om 18:56

Branca

Een kaars voor jouw buuv en haar gezin...

liefs,
Petr@

Petr@

Petr@

12-12-2008 om 18:56

Menne*

Bijna jouw geboortedag.... een stoer blauw kaarsje voor jou...

liefs,
Petr@

Nens

Nens

12-12-2008 om 20:24

Voor joelle

rust zacht kleine meid. We denken aan je.

Voor hessel en mijn buuv

buuv kan niet meer eten en zakt steeds verder wegtoch knok ze door, samen kerst vieren met haar meiden is haar doel.

Hessel knapt langzaam aan op maar het blijft spannend

en ook een klein kaarsje voor mijn puber die weer gevallen is en weeeeeeer zijn knie dik en zeer pijnlijk heeft na lang revalideren van de operatie in april mocht hij net alles weer doen na 1;5 jaar kalm aan doen hij was zo blij en nu is het weeeer mis....Maandag weeer naar groningen
en afwachten wat er nu weer mis is.
En hij doet zo zijn best om vrolijk te blijven maar ik trek het bijna niet meer zoveel nare dingen om me heen,mijn paardje dood en nu ook mijn eigen kind weer met zoveel verdriet en pijn......

Cameron

dank je en sorry voor mijn gezeur ik zag het vanochtend gewoon allemaal heel somber in

Voor mijn beste vriendin ...

wiens zwager gisteravond bij een verkeersongeluk is omgekomen
Maar ook voor zijn vrouw, zijn twee dochtertjes die nog zo klein zijn en de verdere familie en vrienden.
Wsl. te hard gereden, maar evengoed zo oneerlijk, zo jong nog ...
Een kaars voor allemaal. X, Sonja

Pelle

Ik weet hoe dat voelt, alleen mijn oudste heeft al haar opa's en oma's goed genoeg gekend om herinneringen aan ze te hebben. Een kaarsje ernaast voor jouw jongens.

Liefs, Mick

Jacoline29

Jacoline29

14-12-2008 om 10:12

Voor iedereen

Die het nu hard nodig hebben,voor de ouders van overleden kinderen,familieleden die ze moeten missen,familieleden die ernstig zieke mesen in de familie hebben.mensen die in de buurt zieke mensen oid hebben,eigenlijk voor iedereen die het erg hard nodig hebben deze tijd van het jaar,incl mijzelf.
Niet alleen vanwege mijn moeder die opnieuw kanker heeft,maar ook een tante van mijn man waar borstkanker is geconstateerd.

Ik steek een hele mooie grote dikke kaars op.

Jacoline

Bastet

Bastet

14-12-2008 om 15:30

Voor v

Je bent vijf.Vandaag stak je zomaar over,en je mama riep nog: wachten!Maar je stak over.De auto reed over je heen.En nu ben je naar het ziekenhuis.Ik hoop dat het goed met je gaat,snel beter worden hoor!
Bastet

Rembrand

Rembrand

14-12-2008 om 19:23

Kindje van tien maanden.

Zijn vader wordt ervan verdacht dat hij hem gif heeft toegediend
M.

2 meisjes

die omgekomen zijn bij een brand zo erg hun 2 zusjes werden wel gered.2 mooie roze kaarsjes voor hun

ishtar

ishtar

15-12-2008 om 14:20

Branca

voor je buuf, dat ze kerst nog mag halen.
Knuf!

Ish

Ik hoop het ook zo erg ze vecht als een leeuw om hier zo lang mogelijk te blijven haast onmenselijk om te zien.....

Mika

opnieuw een kaars voor Mika en zijn ouders,die hebben gehoord dat de tumor niet weg is,kleine Mika gaat het proces van chemokuren in.ik zoek de grootste kaars die ik kan vinden en brand hem voor Mika,dat lieve dappere jongetje,dat alsmaar blijft vechten.

Petr@

Petr@

16-12-2008 om 07:19

Menne*

Op jouw geboortedag twee kaarsjes (die eigenlijk op jouw taart hadden moeten staan...)
En een kaars vol kracht voor jouw pappa en mamma die jou zo missen...

Eveline, ik denk vandaag aan jullie!
liefs,
Petr@

knevel

knevel

16-12-2008 om 09:57

Voor menne*

Inderdaad, je wordt zo gemist. Straks gaan we naar het sterretjesmonument om een kaarsje te branden. Lieve schat...

kus mama

Bianca

Bianca

16-12-2008 om 10:15

Voor papa, mama, tante en meester!

*
Voor papa; omdat hij toch naar een verpleegtehuis moet en zo gehoopt had dat het niet nodig was. Het doet zo zeer hoe hij nu wordt behandeld, ik snap de term "personeelstekort in de zorg" nu meer dan ooit.

*
Voor mama; omdat ze zo'n verdriet heeft om haar man en hem zo mist en wordt verteerd door schuldgevoel dat hij niet meer thuis kon blijven wonen.

*
Voor mijn tante die net te horen heeft gekregen dat ze kanker heeft en dat de vooruitzichten niet zo best zijn.

*
Voor de meester van mijn kinderen die te horen heeft gekregen dat de mevrouw die hij heeft aangereden is gestorven.

Ik heb in de paar uurtjes die deze dag jong is al veel om jullie gehuild......

liefs Bianca

Voor menne

zoveel kaarsjes die branden voor sfeer en gezelligheid, maar eentje brandt vandaag speciaal voor jou, omdat je zo gemist wordt!

Petra-

Petra-

16-12-2008 om 16:49

Faith

Voor jullie Iris brand ik een kaarsje!

Petra-

Petra-

16-12-2008 om 16:50

Mien

voor jullie Fleur een mooie kaars en een kaarsje voor jullie, voor jullie vedriet!

Petra-

Petra-

16-12-2008 om 16:53

Voor de twee generaties om me heen

mijn papa en mijn zoon, allebei gister geopereerd en allebei hebben ze het zwaar! Een vlam voor jullie dat het elke dag maar weeer een beetje beter mag gaan!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.