Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Verlies en Verdriet Verlies en Verdriet

Verlies en Verdriet

Ansulina

Ansulina

26-06-2008 om 06:41

Een nieuwe kaars

Een nieuwe kaars voor alle kindjes die zo gemist worden,voor alle ouders die overleden zijn .voor alle broers en zussen.Kortom voor alle mensen die wel een kaarsje kunnen gebruiken.
Ansulina


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Roompie

nog maar even n kaars voor jou en je fam.

Hou je sterk!

Dikke knufff
lara

Petr@

Petr@

19-12-2008 om 21:28

Anna

Een laat vrijdagkaarsje voor jou, maar daarom niet minder gemeend...

liefs,
Petr@

Geerke

Gefeliciteerd met je verjaardag! hoop dat je een fijne dag had, ondanks het gemis van jullie kanjer... kusjes in de wind voor Enzo*

Liefs, Beertje(s)

Een fakkel erbij...

...zo net voor het weekend weer een grote vlam die lang blijft branden, voor ieder die het zó goed gebruiken kan!

Liefs, Beertje(s)

Voor anna

De 20ste zou vlak voor de Kerst. Moest vanochtend ineens aan je denken.....

Voor mijn vriendin

Gisteren was je jongste jarig. 6 is hij alweer geworden. En alweer zijn 4e verjaardag zonder zijn mama.
Ik hoop zo dat het goed met hem gaat.
Ik mis je!!

Voor mijn meiden

Binnen 2 jaar tijd de derde kat dood. Ze hebben het er moeilijk mee. En ik ook........

De laatste voor mijn buuv...

Omdat ze beslist heeft vanavond aan haar laatste reis te beginnen.........

Haar dochtertje zegt "mama je kan beter naar de hemel gaan hoor je hebt nu zoveel pijn.. en in de hemel krijg je weer heeeeeeel mooi lang haar en heb je nooit geen pijn meer en je kan mij nog zien hoor, ik zwaai af en toe en blaas een kus in de lucht voor jou" zo apart een meisje van 9 die zulke uitspraken doet maar ook zo mooi hoe ze er mee omgaat.

Petra-

Petra-

21-12-2008 om 13:33

Voor de buuv van branca

Dat haar laatste reis vredig mag zijn....

Petr@

Petr@

21-12-2008 om 14:25

Ook voor de buuv

van Branca, kippenvel bij jouw berichtje. Begrijp ik nu goed dat jouw buuv vanavond euthanasie pleegt?

Een dikke kaars vol kracht voor het gezin van de buuv...

liefs,
Petr@

Bastet

Bastet

21-12-2008 om 16:45

Ach...branca

Ach ik val inderdaad helemaal stil......
Bastet

Asa Torell

Asa Torell

21-12-2008 om 20:13

Ook voor branca's buuv

en ook een dikke kaars voor haar kinderen en haar moeder, die zonder haar verder moeten.

Ook voor de buuv

Ook ik val helemaal stil, wat een kracht heb je nodig om die beslissing te durven nemen....

Een hele dikke kaars voor de buuv van Branca.
Daarnaast een dikke kaars voor de rest van het gezin, die haar zo zullen missen...

Fijn

dat jullie zo mee leven! hier heb ik een kaars aangestoken en om 18 uur hebben we met zijn vieren een potje gehuild......dag lieve Wilma rust zacht meis......

Ansulina

Ansulina

21-12-2008 om 20:54

Voor danny

Danny ,die ik volgde via zijn homepage .
Hij is ongeveer acht a negen jaar ziek geweest en heeft al die tijd een dagboek bijgehouden op internet.
Afgelopen week is hij overleden ,rust zacht lieve dappere Danny.

emmonis

emmonis

21-12-2008 om 20:55

Ook voor de buuv van branca

Voor de buurvrouw van Branca, en zeker ook eentje voor de dochter van haar buurvrouw.

Ansulina

Ansulina

22-12-2008 om 07:00

Voor danny

Zijn familie moet vandaag afscheid nemen van hun kanjer.
Een grote kaars voor zijn ouders en zusje ,die nu zonder hem verder moeten.

Ansulina

Ansulina

22-12-2008 om 07:04

Voor jamie

Lieve schat de tweede kerst zonder jou.we missen je heel erg.
Een grote kaars voor jou en je lieve mams.

Kerststerretjes

Ik wil even een paar mooie kaarsjes aansteken.
Eentje voor al die kindjes die nu onder de boom zouden moeten zitten en de lichtjes laten weerkaatsen in hun ogen. Ze zijn er in gedachten wel bij maar het is toch niet helemaal hetzelfde.
En eentje voor alle opa's en oma's die er ook niet bij kunnen zijn, omdat ze ziek zijn of al overleden.

Een mooi lichtje voor jullie, en kusjes in de wind.

Liefs, Mickey

Voor het ieniemini-kleintje

van mijn collega's die zo hard aan het vechten is...kom op meissie!!!

Petr@

Petr@

22-12-2008 om 19:44

Danny*

Al die jaren heb ik mee gelezen op je site. Ik zag je veranderen van groep 8 jongetje naar volwassen vent.
En nu ben je er niet meer...

Een dikke kaars vol kracht voor je ouders en zusje...

liefs,
Petr@

Branca...

...ik plaats er nog een mooi kaarsje bij voor je buuv en haar gezin... verder val ook ik hier stil bij...

Sterkte voor iedereen.

Liefs, Beertje(s)

Het jongetje in parijs...

...dat zijn 5e verjaardag zou vieren in Disneyland maar slechts een uur na aankomst in het Parijse hotel (buiten het park dus) verdronken is... pfffff....

Een mooi kaarsje voor dit mannetje en zijn familie, waarom gebeuren dit soort drama's toch...

Liefs, Beertje(s)

Kerststerretjes erbij...

...voor iedereen die wordt gemist, en nog weer een grote fakkel erbij voor iedereen die met één of meer speciale plekjes in zijn/haar hart rondloopt, iedereen die het om welke reden ook moeilijk heeft en die wat extra warmte en licht gebruiken kan...

Sterkte, kracht, geloof, hoop, liefde, warmte en zoveel meer.

Liefs, Beertje(s)

elides

elides

23-12-2008 om 11:15

Een kaars

voor alle kerststerretjes die zo gemist worden!!

dikke kus jessica, Angel*

Voor mijn zus en...

zwager, ouders, mezelf en alle anderen die mijn neefje zo missen... hij mocht maar 24 dagen leven...

Voor iedereen

die n geliefd iemand moet missen deze kerst, n grote warme kerstkaars..............

gula

Driekits

Driekits

23-12-2008 om 15:53

Voor fleur*

Lieve Mien en Henk,

Deze dagen rond de kerst moet ik altijd aan jullie denken. Ongelovelijk dat jullie haar al 7 jaar moeten missen.

Een mooi kaarsje voor haar en een dikke knuffel voor jullie.

Liefs, Kitty

Voor tessie

Omdat in deze tijd Guus* extra gemist wordt. Ik denk aan je meis!

Liefs,

Piedjee.

Jacoline29

Jacoline29

24-12-2008 om 11:30

Voor mijn moeder

omdat we gisteren echt dachten,het begin van het einde is gekomen,de glans was uit haar ogen en haar lippen koud.
Gisteravond was de glans weer wat terug en de lippen bij aankomst warm,bij het weggaan kouder.Hoe lang houdt haar lichaam het nog?Hoe sterk is het hart nog.Gisteren heeft me wel rust gegeven,omdat ze gelukkig erg bij was en krantje lezen ed deed.
De volgende woorden zei ze: ook al kunnen we niet altijd met z'n 2 door dezelfde deur,ik besef wel dat je heel veel van me houdt,jij bent altijd zo zorgzaam en bezorg om mij.< slik>
Iedereen heel veel licht van kaarsjes.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.