Verlies en Verdriet Verlies en Verdriet

Verlies en Verdriet

Kaars blijft branden

een nieuwe draad vol kracht en hoop..
De eerste kaars voor de man van Urslau,hopelijk heel symbolisch als teken voor de eerste lever!


Wilgenkatje- schreef op 06-05-2022 om 14:43:

kaarsje voor eigen dorp dat ineens het journaal en teletekst haalt. Allemaal jonge slachtoffers, binnen 24 uur twee 'incidenten' waarbij doden vielen. (Ik vind incidenten dan zo'n stom woord!!)

Heftig om dit in je eigen dorp mee te maken. Wat een drama's voor alle betrokkenen. Ik zet er een kaarsje bij 

Wilgenkatje- schreef op 06-05-2022 om 14:43:

kaarsje voor eigen dorp dat ineens het journaal en teletekst haalt. Allemaal jonge slachtoffers, binnen 24 uur twee 'incidenten' waarbij doden vielen. (Ik vind incidenten dan zo'n stom woord!!)

Wat een verschrikkelijk nieuws Wilgenkatje! Zo onvoorstelbaar wat dit voor de kwetsbare cliënten, hun begeleiders en familie moet betekenen.

Oh jee, Wilgenkatje, jouw dorp! Afschuwelijk, zoveel drama's in een etmaal. Zoveel jonge mensen. Ik zal niet beginnen over de GGZ, gebrek aan hulp etc., maar ik denk daar wel aan. Dit heeft niemand gewild.

Tsjor

Bijtje82

Bijtje82

08-05-2022 om 18:15

Het drama daar kwam idd zo ineens heel dichtbij. Zo onwerkelijk, onnodig en oneerlijk. 



Wat een boel verdrietige situaties hier, voor iedereen een mooie kaars voor hoop. Zonder anderen tekort te willen doen in het bijzonder voor Genista en haar gezin.

Genista, ook van mij een kaarsje. 

Voor de ouders, familie, vrienden, klasgenoten en docenten van de jongen bij ons op school die zondag plotseling overleden is.

Ysenda schreef op 19-04-2022 om 13:36:

Net las ik via FB een bericht dat een oud forumer al weer enkele weken in het ziekenhuis ligt met weer een hersenbloeding. Een hele dikke kaars voor haar en haar familie want ze is nog steeds kritiek.

Helaas, het is niet goed gekomen.......

Nog maar een hele dikke kaars.

Ysenda schreef op 10-06-2022 om 01:34:

[..]

Helaas, het is niet goed gekomen.......

Nog maar een hele dikke kaars.

Ysenda, wat bedoel je? Dat ze eraan is overleden? Ik heb zo’n naar voorgevoel over wie het is. Ik zet er een kaars bij. 

Mag er nu een forumnaam genoemd worden?

Ysenda schreef op 10-06-2022 om 01:34:

[..]

Helaas, het is niet goed gekomen.......

Nog maar een hele dikke kaars.

Toch niet degene die ooit een bakfietswinkel had hoop ik?

Zonder het topic te willen vervuilen of respectloos offtopic te gaan, wil ik zeggen dat ik dit soort berichten lastig vind, omdat eigenlijk niemand behalve "insiders" iets mee kunnen.
Er wordt iets geplaatst maar net niet met voldoende info. Ik snap het issue van privacy, maar dan kun je misschien beter niets plaatsen. Nu gaan mensen speculeren en raden en niemand geeft opheldering.
Ik wil best meeleven maar op deze manier wordt dat lastig. 

het gaat om Jons. Ik kan me niet voorstellen dat het niet genoemd mag worden. Ze was echt een oud gediende op Ouders Online.
Sini

Dank je wel, ik herinner me haar verhaal nog. Verdrietig..

Ach Jons, heel veel sterkte voor haar gezin!

Wat verdrietig, veel sterkte voor haar geliefden.

Een kaarsje voor Jons' gezin. Wat verdrietig 

Wat treurig... Veel sterkte voor Jons' gezin.

Wat verdrietig om te horen. Een kaarsje voor Jons en haar gezin.

Kaarje ernaast. Veel sterkte voor Jons' nabestaanden. 

Wat erg. Veel sterkte aan het gezin en andere geliefden van Jons

Veel sterkte voor iedereen die haar lief had. 

Wat een triest nieuws. Veel sterkte voor haar gezin.

Ach Jons...

Boeb heeft je vast al geknuffeld.  Ik steek een dikke kaars aan voor jullie.

Wat verschrikkelijk om dit te horen!
Wat een klappen kan een mens, een gezin krijgen.
Boebels, Fladderbeestje en nu Jons. Heel veel sterkte voor haar gezin

Ach lieve Jons, wat een afschuwelijk bericht. Ik herinner me haar nog goed van een paar forummeetings. Een grote kaars voor haar gezin, wat hebben die een verdrietige tijd achter de rug en nog voor de boeg...

En ik zet er eentje bij voor een goede vriend van mijn oudste. Hij ligt zwaargewond in het ziekenhuis en of dat goedkomt (en zo ja, hóe dan) is momenteel nog maar zeer de vraag. Dus ook een grote kaars voor hem, zijn familie en zijn vrienden.

Tihama schreef op 13-06-2022 om 21:47:

Wat verschrikkelijk om dit te horen!
Wat een klappen kan een mens, een gezin krijgen.
Boebels, Fladderbeestje en nu Jons. Heel veel sterkte voor haar gezin

Inderdaad Tihama, 3 zeer bekende forummers in een redelijk korte tijd. Zo kan die wel weer even... 😢

O bah wat een naar nieuws!! Back in the days hebben we nog een tijdje contact met elkaar gehad… Ik zet er een mooie hartvormige kaars bij.
En nu ik er toch ben ook eentje voor Boeb en Fladderbeestje.
Het is niet eerlijk verdeeld in de wereld. Sommige mensen krijgen echt zoveel meer te (ver)dragen dan een mens eigenlijk hebben kan…

Ik steek even vijf hele dikke kaarsen aan. Voor een lieve collega die onlangs haar zoon van 24 verloor en hem zaterdag moet begraven. En voor haar man en hun andere twee kinderen. Wat een hel...

Ik steek een kaarsje aan voor Millie, haar monster en haar man. 🕯️Het is zo oneerlijk. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.