Verlies en Verdriet Verlies en Verdriet

Verlies en Verdriet

Kaars blijft branden

een nieuwe draad vol kracht en hoop..
De eerste kaars voor de man van Urslau,hopelijk heel symbolisch als teken voor de eerste lever!


....wie beloofde ons dat het leven eerlijk zou zijn... Niemand toch. Het leven is compleet onvoorstelbaar. Als je je daar te serieus bij stilstaat, kom je nergens meer toe....

Er gebeurt soms heel veel zwaars tegelijk. Een kaarsje geeft wat licht in het duister.
 Meer dan proberen mee te leven, begrip te tonen, iets praktisch te doen als dat kan - meer lukt meestal niet.

Kaarsje voor Nieuw-Beijerland. Wat afschuwelijk. Wat een verdriet.

Lieve G.
Vorige week was ik nog op de thee. Je was niet topfit maar had de laatste tijd ook het nodige mee gemaakt. En nu ben je al weg, 4 dagen na de diagnose. Nog steeds onbegrijpelijk! 
Doe je mijn oma de groetjes daarboven?

Afgelopen dagen heb ik diverse malen naar Emma Kok geluisterd; kippenvel, zo krachtig dat ik het hier graag wilde benoemen.
De uitvoering met steun van het orkest van André Rieu is zo’n troost voor ieder met  verdriet. 


https://youtu.be/KdIhq1tb8Co?si=SOBhdNbNSEomb4Ww

Kaarsje voor R. Jeetje man, 40 is toch veel te jong. En een nog grotere kaars voor je kinderen, die hebben al zoveel mee gemaakt. 🕯️

Een kaars voor mijn collega. Haar zoon, net zo oud als mijn jongste, heeft suicide gepleegd. 

Jeetje TineWinkel, wat vreselijk. En wat zul je je machteloos voelen als collega. Sterkte dus, ook voor jouzelf.

Ik brand een grote kaars voor een achterneefje dat gisteren is omgekomen bij een auto-ongeluk in Frankrijk. En een warme kaars voor zijn ouders en alle anderen die zoveel verdriet hebben nu. Hij begon pas aan zijn leven, had een mooie sportcarrière voor de boeg. En dat is zo, pats boem, afgelopen. Niet te bevatten...

Vreselijk Engeltje. Ik las het net in het nieuws op NOS.
Veel sterkte!!

Jeetje Engeltje, wat verschrikkelijk. Veel sterkte ook voor jou!

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.