Check onze 10 slimme tips om geld te besparen op je volgende gezinsvakantie
Verlies en Verdriet Verlies en Verdriet

Verlies en Verdriet

Kaars blijft branden

een nieuwe draad vol kracht en hoop..
De eerste kaars voor de man van Urslau,hopelijk heel symbolisch als teken voor de eerste lever!


Aagje Helderder

Aagje Helderder

23-09-2015 om 23:45

Voor Engeltje

die vandaag volkomen onverwacht haar wereld in zag storten een grote, felle, warme kaars. Om warmte en kracht!

Engeltje

Daar sluit ik me bij aan, Aagje. Kaarsje voor Engeltje.

Noet

Noet

24-09-2015 om 08:50

en nog 1

voor Engeltje, laten we een mooie warme kaarsen kring maken voor iedereen die het nodig heeft, en voor Engeltje in het bijzonder.

En dan is dit forum zo fijn, je kunt je hart luchten, je krijgt advies waar je wat aan hebt en het voelt zo als een warm bad.

naast die kaars doe ik er ook nog een dikke pluim bij voor alle forumleden, we zijn net een dorp dat elkaar steunt in goede en slechte tijden.

Voor Engeltje

Een kring van kaarsen in deze onzekere, verdrietige dagen.

Puck

Puck

30-09-2015 om 11:00

Engeltje

Heb geloof ik gemist wat er voor verdrietigs is bij Engeltje maar van mij ook een kaarsje om troost te geven.

Engeltje

dat je de kracht blijft krijgen om door te vechten. Hoop voor jou dat man bij gaat draaien en jullie nog mooie jaren samen mogen krijgen (zoals bij Stip).

Wat lief!

ik heb helemaal gemist dat er hier kaarsjes voor me worden gebrand. Wat ontzettend lief! Mijn eigen draadje is al zo fijn, dit is een heel mooi extraatje.

Tonny haar schoonzus

die nu op de operatietafel ligt.
Hoop dat de transplantatie goed gaat.
Hoop dat de nabestaanden van de donor meer mensen hebben mogen helpen. Wat een fijn en warm gevoel zal dat geven in donkere tijden.

Voor Tonny, haar familie, schoonzus haar familie, nabestaanden van de donor en de familie en vrienden daarvan: HEEL VEEL STERKTE!!

Voor de schoonzus van Tonny

en voor haar hele familie. En natuurlijk ook een grote kaars voor de familie van de donor. Altijd een dubbel gevoel in zo'n situatie...
Tonny, ik wens jullie allemaal heel veel sterkte, kracht en warmte in deze tijd. Hoe hoopvol ook op zich, zo'n operatie is natuurlijk ook zwaar en niet zonder risico's. Dus een hele dikke kaars voor je schoonzus in de hoop dat het haar helpt de operatie en het herstel goed door te komen.

Miraya

Miraya

19-10-2015 om 09:37

ik doe mee

Voor Tonny, haar schoonzus, haar kleinkind en alle anderen in haar omgeving die zo veel voor hun kiezen krijgen dit jaar.

Lucerna

Lucerna

27-10-2015 om 17:21

Voor T

Zo zijn we 's avonds nog een gezellig groots feest aan het vieren en zo lig je een dag later in het ziekenhuis met een beroerte. Wat je vooruitzichten zijn, is nu nog niet in te schatten. Een kaarsje voor goede hoop dat alles goedkomt!

Voor P

na alle grote hobbels van jouw vrouw ben je nu zelf getroffen door een herseninfarct. We hopen dat je er zo goed mogelijk doorheen mag komen en volgende week je verjaardag met vrouw, kinderen en kleinkinderen mag vieren.

Grote kaars met vele bankjes eromheen. Liefs.....

Kaaskopje

Kaaskopje

08-11-2015 om 20:21

Nooit aangekomen

Vanmorgen is mijn schoonvader op de fiets gestapt om naar de kerk te gaan, maar is er nooit aangekomen. Onderweg ging het zomaar mis, hartstilstand. Voor hem is dit een mooie dood, hij was zo eenzaam sinds mijn schoonmoeder er niet meer was. Voor ons een onverwacht verlies. We zullen hem missen.

Wat ik vooral zo erg vond, was het verdriet van mijn kinderen en hun vriendin waar schoonvader ook een soort opa voor was. In ruim een jaar geen opa en oma meer...

Egel

Egel

08-11-2015 om 20:49

veel sterkte Kaaskopje

Veel sterkte, wat een schrik. Veel sterkte aan je man, aan jou, aan jullie dochters en hun vriendin.

Tonny

Tonny

08-11-2015 om 20:54

Wat vreselijk Kaaskopje

Voor hem een mooie dood, maar voor allen om hem heen een enorme klap, zo plotseling weg uit het leven. Veel sterkte in het voorbereiden van de uitvaart.

Dendy Pearson

Dendy Pearson

08-11-2015 om 21:09

Kaaskopje

Sterkte met dit onverwachte verlies!

Katniss

Katniss

08-11-2015 om 22:02

Kaaskopje

Jee, wat een schok. Heel veel sterkte voor jullie.

Hortensia

Hortensia

08-11-2015 om 22:05

Och wat een verdriet en schrik...

Gecondoleerd.

Ach kaaskopje

Gecondoleerd.
Zo onverwacht......wat verdrietig om geen afscheid te hebben kunnen nemen.
Veel sterkte voor jou en je gezin.

Ach, kaaskopje,

Inderdaad, voor hem een mooie dood. Dat is vast een troost voor jullie. Maar dat doet niets af aan de schok, zo uit het niets iemand verliezen. Gecondoleerd, en sterkte, voor jou, Roefel, de kinderen en hun vriendin. Zo te horen was hij een hele lieve opa......

Ingrid

Jamie

Jamie

09-11-2015 om 08:13

gecondoleerd

voor jullie hele gezin. Raar dat jullie kinderen nu eigenlijk geen opa/oma meer hebben waar ze naar toe kunnen gaan. Je had het er toen over dat eentje wel eens naar jouw ouders wilde gaan, zijn die plannen er nog?

Gecondoleerd Kaaskopje

Jeetje, wat een schok! Inderdaad voor hem een mooie manier om te gaan, maar voor jullie wel naar dat je geen afscheid kon nemen. Aan de andere kant, volgens mij weet hij wel wat jullie voor hem voelen en dat jullie hem zullen missen.
Sterkte in deze tijd.

Kaaskopje

wat een vreemde manier om afscheid te moeten nemen.
Als ik alles zo lees, denk ik dat het voor de beste man wel fijn is dat hij nu bij zijn vrouw is.

Voor jullie: veel sterkte met het verlies.

Hanny61

Hanny61

09-11-2015 om 22:37

Kaaskopje

Wat verdrietig! Sterkte voor jullie allemaal.

Kaaskopje

Kaaskopje

10-11-2015 om 14:46

Dank jullie wel

Ook namens Roefel.

Tonny, ook bedankt voor je mooie woorden via de post.

Jamie, mijn dochters hadden samen het plan opgevat, maar hebben niets gehoord op een brief die ze vroeg in het voorjaar geschreven hadden. Dat kan op drie dingen duiden. Of ze zijn verhuisd, of overleden, of ze willen ook niets met hun kleindochters meer te maken hebben. Ik hoop dat het om de eerste reden gaat.

Noet

Noet

10-11-2015 om 15:01

kaaskopje

allereerst gecondoleerd.

als ze overleden zouden zijn zouden jullie dat weten, want jullie zijn dan erfgenamen en die moeten gecontacteerd worden door de notaris, dus optie 2 kun je wat dit betreft afvinken.

Jamie

Jamie

10-11-2015 om 20:04

tjonge zeg

Wat erg zeg, dat ze niet laten weten dat ze verhuisd zijn of geen contact willen met kleinkinderen. Hebben ze met niemand in Nederland contact? Heb je enig idee ook waarom?

Aagje Helderder

Aagje Helderder

10-11-2015 om 23:19

Och Kaaskopje

Gecondoleerd. Houdt niet op bij jullie hè... Sterkte!

Mijntje

Mijntje

11-11-2015 om 06:38

kaaskopje

Heel veel sterkte toegewenst, ook Roefel. Je stelt je toch altijd voor dat je eerst aan iemands ziekbed zit en niet zo..

Kaaskopje

Kaaskopje

11-11-2015 om 12:34

Jamie

Dit loopt al vanaf mijn jeugd. Bij mijzelf is het pas goed ontspoort toen man en ik gingen trouwen.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.