Check onze 10 slimme tips om geld te besparen op je volgende gezinsvakantie
Verlies en Verdriet Verlies en Verdriet

Verlies en Verdriet

Kaars blijft branden

een nieuwe draad vol kracht en hoop..
De eerste kaars voor de man van Urslau,hopelijk heel symbolisch als teken voor de eerste lever!


Och Kaaskopje

Ik lees dit nu pas. Ook van mij veel sterkte gewenst, ook voor Roefel en jullie dochters natuurlijk. Wat een gat valt er zo, zonder opa's of oma's ineens. Knuffel voor jullie!

Elisabeth

Een kaarsje voor jou, als een warm flakkerend vlammetje dat staat voor één van de herinneringen aan je zoon.
Ik hoop dat er meerdere kaarsjes volgen zodat een ring van lichtjes je moge verwarmen.
Ook sterkte voor je man en je meiden.

Bellefleur

Bellefleur

13-11-2015 om 20:05

Elisabeth,

Een kaarsje voor jou. Omdat je een kind niet missen kunt. Heel veel sterkte.

Aagje Helderder

Aagje Helderder

13-11-2015 om 23:45

Parijs

Met verbijstering en kou om mijn hart volg ik de berichtgeving over de schietpartijen in Parijs. Waarom doen mensen elkaar dit allemaal aan?

Een troostvuur voor alle mensen die slachtoffer zijn van deze verschrikkingen.

Aagje

Kaaskopje

Kaaskopje

14-11-2015 om 01:45

Genista

Dank je wel.

Kaaskopje

Kaaskopje

14-11-2015 om 01:46

Parijs

Ik sluit me aan bij Aagje.

Elisabeth

Elisabeth

14-11-2015 om 08:55

Bedankt voor het kaarsje!
En ook een kaarsje voor Parijs!

Injel

Injel

14-11-2015 om 08:57

Parijs

niet alleen voor de nabestaanden, maar ook voor iedereen die nu in angst leeft en het advies heeft gekregen om 'binnen' te blijven. Begrijpelijk advies, maar dat is ook meteen precies wat moslimextremisten willen. Dat iedereen in angst leeft.

Voor iedereen

die nu een kaars kan gebruiken.
En dan speciaal voor Kaaskopje, Roefel, Elizabeth die hun dierbare missen.
Voor de doden, gewonden en angstigen. Ik las het net en de rillingen liepen over mijn rug. Een collega van mij was vorige week nog op een van de plaatsen in Parijs. Brrrr....
Voor de bedrijfsarts, zijn vrouw en directe mensen. Net een naar bericht gehad dat hij niet meer beter mag worden.

Wanneer mag liefde, genegenheid voor elkaar en positieve kracht het winnen van al het negatieve op aarde?

Voor nu een lichtzee aan kaarsen die als een mooie gloed over water mogen drijven. Dat een ieder die het nodig heeft hier kracht uit mag halen.

Kaaskopje

Kaaskopje

14-11-2015 om 16:25

Urslau

Dank je wel.

Moeder

Moeder

02-12-2015 om 11:54

Voor mijn kinderen

Voor wat meer begrip van de oudste en voor de jongste die aangegeven heeft dat ze stemmen in haar hoofd hoort.

hkh

hkh

04-12-2015 om 13:37

voor K

Moeder van een vriendinnetje van dochter die na een kort maar zeer heftig ziekbed is overleden en haar 3 puberkinderen en man heeft moeten achterlaten. Wat een verdriet en wat een kracht heb je de laatste dagen getoond.

Wel mooi om te zien hoe de vriendinnen de gelederen sluiten en samen huilen en troosten en de dochter beschermen !

Verslagen

Verslagen

05-12-2015 om 15:53

Voor dat kleine meisje

Die achterin de auto op weg naar het ziekenhus overleed. Voor haar moeder die nog heeft geprobeerd achterin de auto te reanimeren. Voor haar vader die ze samen bij het ziekenhuis bracht en samen met zijn vrouw moest toekijken hoe het reanimatie team de strijd eventjes leek te winnen maar uiteindelijk toch verloor. En ook voor het reanimatieteam dat zonder waarschuwing toch alles op alles zette en uiteindelijk moest opgeven.

Elisabeth

Elisabeth

07-12-2015 om 09:37

....

vreselijk!

Blue

Blue

12-12-2015 om 16:51

Drie kaarsjes

Drie kaarsjes, voor mijn zo geliefde vader, moeder en broer, die ik soms zo kan missen...

Knutselkei

Knutselkei

13-12-2015 om 12:00 Topicstarter

Een kaarsje op Wereldlichtjesdag

voor iedereen die een kind moet missen!

Knutselkei

Knutselkei

13-12-2015 om 12:01 Topicstarter

Blue

voor jou ook een kaars om t gemis wat te verzachten.

voor mezelf

omdat ik merk dat mantelzorgen op afstand me begint op te breken. Wil ik mijn gezin en mijn clubje niet tekort doen, dan kom ik verder helemaal nergens meer toe. Ik ben soms zo moe dat ik niet meer kan slapen.

Knurf

Knurf

15-12-2015 om 21:13

voor genista

dat er maar wat energie van de kaars jouw kant op mag komen!

Puck

Puck

16-12-2015 om 16:25

voor Genista

Omdat mantelzorgen dichtbij soms al zwaar is, ook al doe je het met heel veel liefde, veraf is nog zwaarder. Moeilijk soms om anderen niet te kort te willen doen, maar denk ook aan jezelf lieverd. Een hele mooie krachtige kaars voor jou.

Genista

mantelzorgen in eigen huis is al zwaar, in de buurt al zwaarder en op afstand nog zwaarder. Het kost allemaal zoveel energie, tijd etc dat je soms niet meer weet waar te beginnen.

Begin bij jezelf. Neem tijd voor jezelf; vraag via een huisarts wat er aan extra zorg op afstand mogelijk is. Soms komen er ideeën boven waar nog niet aan is gedacht.
Als extra hulp niet mogelijk is, vraag dan of buren iets kunnen, misschien een kennis daar in de buurt, een kerk, een vrijwilligerscentrale, een buurthuis.

Voor nu een mooie grote kaars om rustig op te branden en alle zorgen even van je af te laten glijden. Anders is een draadje erover beginnen ook een optie. Heeft mij in de tijd van mijn man enorm geholpen.

Jullie zijn lief

Een kaarsje voor jullie erbij. Het gaat alweer. De buren doen ook veel, echt heel veel. Dat is geweldig. Maar ik zou natuurlijk zo graag vaker "naar huis" gaan en dat kan nu niet. Alleen in noodgevallen en dat is dit nog niet. Mijn vader ligt "alleen maar" alweer in het ziekenhuis. En eerlijk gezegd weet ik niet of ik nu hoop dat hij er voor de kerst uit mag, of juist niet. Komt tijd, komt raad, we moeten het toch afwachten. Met kerst zoeken we hem in elk geval op, of dat nu thuis of in het onvrijwillig hotel is.

Een kaars voor mezelf en mijn kinderen

omdat ik het dezer dagen verschrikkelijk zwaar heb. En omdat er nog een hele lange zware periode aankomt waar ik als een berg tegenop zie. Maar waar ik toch doorheen moet. Ik hoop dat ik daar de kracht voor kan vinden. En voor mijn kinderen omdat ook zij het moeilijk gaan krijgen en ik zo nooit gedacht heb dat ze dit zouden moeten meemaken. Ik had het zo graag anders gezien...

Voor mijn gezin

Voor de derde keer in 8 maanden tijd weer afscheid moeten nemen van één van onze kattekinderen. En dat doet ongelooflijk veel pijn.

Hortensia

Hortensia

23-12-2015 om 10:10

oh bah Pind@

Ja, dat doet ook verschrikkelijk veel pijn... Sterkte!

Hortensia

Hortensia

23-12-2015 om 10:12

dikke rode kerstkaars

Die brandt hier voor iedereen die geen onbezorgde feestdagen kan vieren. Vanwege ziekte of overlijden. Zorgen om een dierbare. Zorgen om werk, financiën. Een scheiding. Ruzie. Angst, verdriet, stress.

Een dikke rode kaars met een rustig brandend vlammetje.

Voor mijn moeder

Eind april heb je je zus verloren aan kanker. En nu heeft je broer ook de diagnose kanker en ongeneeslijk gekregen.

ik zet er een mooie rode kerstkaars bij

Voor iedereen die een beetje warmte of een lichtje kan gebruiken.

Vriendin

Vriendin

26-12-2015 om 23:33

Voor

mijn moeder een kaarsje deze keer. En voor onszelf.....

Zo ben je dan uiteindelijk van ons weg gegleden. Nog nooit een kerst zonder tenminste één van mijn ouders en nu zijn ze er allebei niet meer.... Het is voor jou goed zo, dat troost en geeft kracht.

Maar toch..... Dag Mama....

Fiorucci

Fiorucci

27-12-2015 om 13:45

Opa

Voor mijn lieve 100 jarige opa. Morgen gaan we van u afscheid nemen...till we meet again...

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.