Verlies en Verdriet Verlies en Verdriet

Verlies en Verdriet

Kaars blijft branden

De eerste kaars van deze nieuwe draad van doorgegeven licht zet ik neer voor Buzz en haar moeder.
Verder zet ik er een waxinelichtje bij voor een vriendin, waar nu wat tegenslagen bij elkaar komen.


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Kaars voor de familie en vrienden van b

Als ik het zo lees, Noedel, doet het gewoon pijn van binnen. Dikke kaars voor alle mensen die om B heen stonden....

Bellefleur

Bellefleur

25-06-2012 om 10:06

Veel kaarsjes

voor mijn zwager die een tia heeft gehad. voor zijn vrouw en zijn kinderen. En voor de buurman die niet meer beter kan worden. Even oud als ik, en een kind van 15. Voor mijn dochter die een diagnose heeft gekregen.

Bellefleur

Even eentje speciaal voor jouw dochter.

Petr@

Petr@

25-06-2012 om 21:01

Ook veel kaarsjes

Voor de ouders van die broer en zus die het afgelopen weekend in het verkeer omgekomen zijn.
Voor de ouders van de 2 jongens uit Breda die afgelopen weekend ook in het verkeer omgekomen zijn.
Voor de zwangere vriendin van de vrachtwagenchauffeur die dood naast z'n truck gevond is, waarschijnlijk doodgereden door een chauffeur die doorgereden is.
Voor de ouders en familieleden van Joanne* die afgelopen week de strijd op heeft moeten geven.
Wat een verdriet weer allemaal....

Nog een kaarsje

Een kaarsje voor die jongen van 10 uit Vlaanderen, die het wurgspelletje niet heeft overleefd, was in het journaal, er zijn zoveel kinderen en tieners die aan die wurgspelletjes doen, ik krijg het er koud van.... wie bedenkt zoiets nou.... ik vind dat echt hele enge dingen.

notje

notje

27-06-2012 om 21:21

Voor mijn moeder

Lieve mam,weer een slecht bericht.Hopelijk krijg je morgen te horen of de behandeling afdoende zal zijn tegen dit onkruid.De hechtingen er net uit en nu al weer volgegroeid......Een hele mooie kaars voor jou xxx

Petr@

Petr@

27-06-2012 om 23:18

Notje

Ik zet er een kaars vol hoop en kracht naast...

liefs,
Petr@

Petr@

Petr@

27-06-2012 om 23:18

Bibian

Een kaars vol hoop en kracht voor jou en jouw gezin...

Petr@

Petr@

29-06-2012 om 18:19

Anna

Vrijdagkaarsje voor jou...

liefs,
Petr@

noedel

noedel

29-06-2012 om 19:05

Afscheid b

Vandaag hebben we afscheid van je genomen. Er werd gesproken over wie je was; een vrijgevochten jongen, een levensgenieter, een binnenvetter en zo ontzettend lief.
Je bent zoon, vader, broer, minnaar en vriend....zoveel mensen die van je houden.
Wat een worsteling, wat een vervreemding, hoe kon dit nu toch gebeuren?

Voor ruben...... .

Lieve Ruben een kaarsje voor jou - je had net samen met pappa je verjaardagstaart opgehaald omdat je bijna 2 zou worden.... en toen een dramatisch ongeluk. Een warm kaarsje voor jou, voor de chauffeur, voor je ouders, vooral voor je vader...

Rafelkap

Rafelkap

03-07-2012 om 19:21

School

Net gehoord, zwangere vrouw overleden na ongeluk, kindje is ook overleden, een moeder van school, een kaarsje voor haar stiefdochtertje, man en andere familie.

Petr@

Petr@

06-07-2012 om 08:30

Anna

Een heel dikke vrijdagkaars voor jou die 3 weken blijft branden (wij gaan morgen op vakantie)...
Sterkte op 22 juli!

liefs,
Petr@

Puck

Puck

06-07-2012 om 14:58

Amk

een mooie rooie kaars voor AMK en haar dochter. Afscheid nemen van een hun trouwe huisgenoot, verdrietig.

Kaarsje voor hoe kan dat nou

Kaarsje voor jou, en het leventje dat je verloor.

Mooi kaarsje ernaast

Ik zet er een mooi kaarsje naast. Het verdriet en het gevoel zo leeg en alleen te zijn gaat me zo aan mijn hart.

Kaarsje van hoop voor j

Omdat je nu een piepklein beetje bij bewustzijn lijkt te zijn.
Een kaarsje van hoop!

Grote kaars voor jons en haar gezin

Kaars voor herstel, voor kracht, voor sterkte in een afschuwelijk moeilijke tijd.

Kaars voor jons

wat een schrik, een kaars voor goed herstel!

Nog een kaars voor jons!

Nog een warme kaars ernaast!

Kaarsje voor de oom van w

Twee keer heb jij zelf de ziekte overwonnen.
Twee keer heb jij je vrouw aan die ziekte verloren.
En nu heb jij het voor de derde keer.... en het gaat meteen zo snel achteruit.
Niet te bevatten.... voor jou en allen die jou dierbaar zijn een kaars.

Bellefleur

Bellefleur

16-07-2012 om 09:22

Kaarsje voor jons

Ik hoop zo dat het de goeie kant op gaat!

Petr@

Petr@

17-07-2012 om 03:33

Jons

Dikke kaars vol hoop voor Jons...

liefs,
Petr@

Puck

Puck

17-07-2012 om 09:37

Jons

Een mooie hoopvolle kaars voor een goed herstel voor Jons en 5 kaarsen voor kracht erbij voor haar man en kinderen.

Rafelkap

Rafelkap

19-07-2012 om 12:14

Kaars voor jons

Weer een kaars voor Jons en de hoop dat zij hier goed uitkomt.

Jons

Naast de kaart die onderweg is ook een dikke kaars voor jou en je gezin. Zet hem op he, ga voor de hoofdprijs!!

Liefs, Mick

Bellefleur

Bellefleur

21-07-2012 om 10:53

Voor de hele jonsfamilie

voor Jons, Jonsman en de vier puppies. Een hele dikke kaars.

Aagje Helderder

Aagje Helderder

21-07-2012 om 13:37

Heli

heb ik het goed? Het zijn toch weer de dagen van Joram? Sterkte voor jullie, hoe dan ook.
Aagje

Tineke

Tineke

21-07-2012 om 16:26

Ja, heli

Volgens mij was gisteren de dag van het ongeluk...dat het leven, de wereld voorgoed veranderde.
Sterkte heli, en liefs, voor nu, en voor deze zomervakantie!

Tineke

Tineke

21-07-2012 om 16:26

Ja, heli

Volgens mij was gisteren de dag van het ongeluk...dat het leven, de wereld voorgoed veranderde.
Sterkte heli, en liefs, voor nu, en voor deze zomervakantie!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.