Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Verlies en Verdriet Verlies en Verdriet

Verlies en Verdriet

Kaars blijft branden

De eerste kaars van deze nieuwe draad van doorgegeven licht zet ik neer voor Buzz en haar moeder.
Verder zet ik er een waxinelichtje bij voor een vriendin, waar nu wat tegenslagen bij elkaar komen.


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Genista

Genista

12-06-2012 om 11:29 Topicstarter

Klompjes

Voor jou een kaarsje, omdat je vandaag uitslag krijgt.

Genista

Genista

12-06-2012 om 11:31 Topicstarter

Fio

Voor jullie kater. Natuurlijk mis je hem.

Fiorucci

Fiorucci

12-06-2012 om 11:43

Genista

Dankje!

ishtar

ishtar

12-06-2012 om 12:20

Ach fio

wat naar nou. Ook al weet je dat het beter is voor poek, jullie zullen hem missen

Fiorucci

Fiorucci

12-06-2012 om 15:22

Ishtar

Dankje!!

klompjes

klompjes

13-06-2012 om 08:33

Jeetje

Dank jullie wel. Jullie kennen me niet eens. Voelt goed..

Petr@

Petr@

13-06-2012 om 12:41

Klompjes

Ik zet er een dikke kaars vol hoop en kracht naast...

liefs,
Petr@

Petr@

Petr@

13-06-2012 om 12:41

Fio

Een kaars voor jou en jouw gezin... een huisdier missen is nooit leuk...

liefs,
Petr@

Petr@

Petr@

13-06-2012 om 12:42

Fleur*

Een felroze kaarsje omdat je zo gemist wordt...

liefs,
Petr@

Genista

Genista

13-06-2012 om 12:50 Topicstarter

Voor c

Omdat ik er zo'n hard hoofd in heb dat het nog goed gaat komen met jou. Voor een operatie heb je een te slechte algemene conditie en het is maar de vraag of je andere behandelingen wel aankunt. Maar niet behandelen is eigenlijk ook geen optie...

Fiorucci

Fiorucci

13-06-2012 om 18:00

Petra

Dankje, ik heb vandaag in de tuin gewerkt, hij kwam er dan altijd gezellig bij liggen, het was nu maar saai.

Jonah

de strijd is gestreden ... 6 jaar ben je geworden en nu verloren van die rotziekte.
Goeie reis jochie ! Kaarsjes voor jou en voor je mama, papa, stiefpapa en zusjes

Petr@

Petr@

15-06-2012 om 07:29

Jonah*

Een kaars vol kracht voor iedereen die Jonah* gaat missen...

liefs,
Petr@

Petr@

Petr@

15-06-2012 om 07:29

Anna

Vrijdagkaarsje voor jou...

liefs,
Petr@

Petr@

Petr@

15-06-2012 om 07:30

Youri*

Vandaag had je gewoon jarig moeten zijn. Een dikke kaars omdat je zo gemist wordt...

liefs,
Petr@

Voor jonah

omdat ze je niet meer kunnen vasthouden

Kaaskopje

Kaaskopje

16-06-2012 om 01:20

Fiorucci

sterkte met het verlies van je kat. Ik leest het net.

'bosjongen'

lees net op mijn werk het hele verhaal in de altijd wat sensationele krant die hier ligt. Maar evengoed triest. De jongen had een eigenaardige uitweg uit zihjn chaotische leven gezocht en zit nu nog dieper in de ellende.
Kaarsje voor hem en zijn familie.

Fiorucci

Fiorucci

16-06-2012 om 10:28

Kaaskopje

Dankje!

Op vaderdag

Een kaarsje voor alle kinderen die een papa missen, en alle papa's die een kind missen.

Liefs, Mick

Rafelkap

Rafelkap

17-06-2012 om 16:49

Voor de kinderen heksenvetjes

en alle andere kinderen die hun vader missen.

Tineke

Tineke

17-06-2012 om 21:47

Dank

Vanochtend een windgong in de boom naast het graf gehangen, maar verder hebben zo strak mogelijk proberen te negeren dat het vaderdag was, maar het is wel heel erg fijn om te merken dat anderen wel weten dat deze dag zo rot is...

Yaron

Yaron

17-06-2012 om 23:02

Voor maud en rosan

Kaarsjes voor Maud, Rosan en hun families. Maud en Rosan zijn deze week overleden na een lange strijd tegen neuroblastoom, wat zullen deze peuters gemist worden.

Petr@

Petr@

19-06-2012 om 18:46

Fraz

Een dikke kaars vol kracht en hoop...

liefs,
Petr@

Jonah

Vandaag de crematieplechtigheid bijgewoond. Het was een mooie ontroerende dienst die je papa en mama ervan hadden gemaakt.
Een mooie blauwe kaars voor jou, roze kaarsjes voor je zussen en een kleurige kaars voor je papa, mama en stiefpapa.
Dag stoere jongen !

Voor klompjes en fraz

een warme kaars vol kracht!

kastanjet

kastanjet

20-06-2012 om 22:42

Graafmachine

Voor de vrouw op de fiets die is overleden na een botsing met een graafmachine. En voor al die mensen die daarvan getuige waren (o.a. mijn broer).

Petr@

Petr@

22-06-2012 om 17:49

Anna

Vrijdagkaarsje voor jou...

liefs,
Petr@

Kastanjet

Tjee, wat vreselijk, kaars voor je broer en de andere getuigen, en voor de nabestaanden, wat naar zeg

noedel

noedel

25-06-2012 om 02:24

dag lieve B.
mensen om je heen begrijpen dit niet. We zijn zo verdrietig. Kon niemand jou helpen? Zag je niet dat er zoveel mensen om je geven? Wat gebeurde er in je hoofd?

Ik maal maar, het verdriet van je moeder is enorm. Ze krijgt de tijd niet meer om dit verdriet te dragen. Je wilde haar geen verdriet doen, maar je hebt haar gebroken. En ook dat breekt mijn hart. Geen relaxter mens dan jij, en toch zo ontzettend ongelukkig......

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.