Verlies en Verdriet Verlies en Verdriet

Verlies en Verdriet

Kaars blijft branden

De eerste kaars van deze nieuwe draad van doorgegeven licht zet ik neer voor Buzz en haar moeder.
Verder zet ik er een waxinelichtje bij voor een vriendin, waar nu wat tegenslagen bij elkaar komen.


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Een kaarsje voor jessy

je weet wel waarom xx

Lieve buzz

Ik wil ook nog een kaarsje voor jou aansteken - je verhaal raakt me en brengt me terug bij het overlijden van mijn eigen moeder, het gevoel van "nooit meer" vind ik echt vreselijk. Ik word daar heel verdrietig van.

Fiorucci

Fiorucci

09-05-2012 om 07:57

Martijn*

Voor jou, je moeder, je vader, je broer, je zusje....ik hoop dat voor hen vandaag het zonnetje nog even schijnt en dat jouw naam vaak genoemd wordt vandaag! XX

buzz

buzz

09-05-2012 om 09:44

Geerke

ppfff het is zo moeilijk, zo veel verdriet.
Ik ben de jongste van 6, met de jongste kinderen, en had iets heel speciaals met mijn moeder, ik maak graag kleren en dat deed zij ook, vaak werkte we samen, ik heb zo vaak naar haar hakende handen gekeken. Haar handen die mij zo veel voor hebben gedaan. Zo veel met haar gewerkt in mijn kleine winkeltje ze had daar haar eigen tafeltje in mijn attelier en haar eigen stoel. Dat winkeltje heb ik al een paar jaar niet meer, maar nu staan mijn man en ik midden in de verbouwing van ons nieuwe winkelpand. Mijn moeder wist dat we het hadden heeft foto's gezien, komen kijken lukte niet meer, en we hebben samen gehuild omdat ze daar niet meer zal zijn, dat hadden we zo graag samen gedaan. En ik ook, het is een lege plek vanbinnen. Maar alles wat ik van haar geleerd heb kan ik gebruiken, en dat is een fijn gevoel!

Wilma

Wilma

09-05-2012 om 10:50

Martijn *

Vijftien jaar geleden gingen je papa en ik nietsvermoedend bij jou op bezoek in het ziekenhuis.

Het heeft niet zo mogen zijn.

Martijn, vandaag is voor jou ...

Kusjes, je mama

Martijn*

Lieve MArtijn wat word je gemist.... al 15 jaar.... een kaarsje voor jou x

Genista

Genista

09-05-2012 om 18:12 Topicstarter

Martijn*

Ook van mij een kaars. 15 jaar... Wat klinkt dat bizar lang.

Petr@

Petr@

09-05-2012 om 19:06

Martijn*

Een stoere kaars voor jou... omdat je zo gemist wordt...

liefs,
Petr@

Petr@

Petr@

09-05-2012 om 19:07

Buzz

Een dikke kaars vol kracht voor jou...

liefs,
Petr@

Petr@

Petr@

09-05-2012 om 19:09

Aïda

Ook een kaarsje voor jou... omdat het nog maar zo kortgeleden is dat jullie hem moesten missen...

liefs,
Petr@

Martijn

Ik steek een gele kaars aan voor jou... Vijftien jaar...alweer..

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

mirreke

mirreke

10-05-2012 om 11:01

Buzz

Ook een kaarsje voor jouw mama.
Wat jij schreef over haar doet mij regelrecht denken aan mijn moeder, ook overleden aan kanker, vijf jaar gevochten, keihard, ook zij wilde nog lang niet dood. Mijn moeder is nu alweer bijna 17(!) jaar dood... en het lijkt soms nog als gisteren.
Een kaarsje dus, voor je moeder, maar ook eentje voor jou!

mirreke

mirreke

10-05-2012 om 11:08

Ook voor martijn*

Jeetje, 15 alweer...
En voor je ouders, je (grote) broertje en (grote) zusje.

Puck

Puck

10-05-2012 om 16:16

Voor m

2 jaar geleden stortte jouw wereld en die van de mensen om je heen toen je met uitgezaaide borstkanker geconfronteerd werd. Met diverse kuren en andere ingrijpende behandelingen kon je goed de kanker de baas. Nu ineens is alles weer in volle hevigheid terug. Daarom een mooie kaars om weer het gevecht aan te gaan zodat je de kinderen verder kunt zien opgroeien.

Wilma

Wilma

10-05-2012 om 18:58

Wat lief,

wat heerlijk martijn zijn naam hier te zien! Lief van jullie, dankjewel.
En yep, vijftien jaar, zo raar ...

Groetjes, wilma

Wilma....

Pfff. Je weet het he? Ik denk altijd een beetje extra aan jou met je zo-goed-als-identieke gezinnetje....het blijft zo raar. Mijn 15 jarige is inmiddels langer dan ikzelf....

Dikke knuffel voor jou!!

Ingrid

Kaarsjes

Lieve Buzz, heel veel sterkte met het verlies van je moeder, ik zet er een kaarsje naast.

En ook eentje voor Martijn* en zijn familie, 15 jaar is een hele tijd...

Liefs, Mick

Petr@

Petr@

11-05-2012 om 20:19

Anna

Weer vrijdag.... dus een vrijdagkaarsje voor jou...

liefs,
Petr@

buzz

buzz

12-05-2012 om 20:15

Dank jullie

vandaag weer gehuild, wat zou ik haar graag bellen, was er maar een telefoon verbinding met,?
Tjonge ppffff, ik steek vanavond weer kaarsje aan bij haar foto.
En een extra voor ieder die het nodig heeft.

Ans

Ans

12-05-2012 om 21:46

Voor s.

het vroegere vriendinnetje van mijn dochter..

Heb zo vaak met je moeder gelachen en gekletst, zo'n lieve en fijne vrouw..

En toch, ze heeft zichzelf van het leven beroofd..

Je vader woont elders in een psychiatrisch ziekenhuis

Jij als jong meisje zit nu in een pleeggezin..

M'n hart huilt om en voor je dat je je moeder op je 10e al moet missen, ook niet bij papa kunt wonen en dat 't allemaal zo heeft moeten lopen..

Wat een enorm verdriet en gemis !!!!!

Rafelkap

Rafelkap

13-05-2012 om 07:27

Een kaarsje

op moederdag voor iedereen die een moeder mist, voor elke moeder die een kind mist.
En voor mijn kleine T. die er allemaal niks van snapt en er nooit wat van zal snappen.

Ely

Ely

13-05-2012 om 08:18

Een kaarsje naast die van rafelkap

Omdat dit soort dagen soms juist (ook) pijn doen.

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Petr@

Petr@

13-05-2012 om 22:26

Ook naast rafelkap

voor iedereen die vandaag iemand gemist heeft een dikke kaars vol kracht...

liefs,
Petr@

Rafelkap

Ik zet er ook eentje naast. En ook voor jouw T.

Liefs, Mick

Moederdag

Het was een mooie dag met familie, ik heb ook echt kunnen genieten hoor. Maar het voelde toch ook even dubbel. Ik mis mijn eigen moeder en ik mis een kereltje extra dat naast mijn bed staat te glunderen.
Een kaarsje voor iedereen voor wie moederdag zo dubbel kan zijn.

Voor buzz op moederdag

Even speciaal voor jou, het is allemaal nog zo vreselijk vers...

notje

notje

15-05-2012 om 10:22

Voor mijn moeder

Lieve mam net bij uit de operatie,en de uitslag is slecht.Wat houd je je kranig!
Een hele dikke mooie warme kaars voor jou mam en ook voor je zus,knokken zullen we!

Puck

Puck

16-05-2012 om 09:49

Een hele grote kaars voor m.

Bijna een jaar ging het zo goed en sinds vorige week gaat het ineens zo bergafwaarts. Sinds gisteren in het ziekenhuis om adequate pijnstilling te krijgen en vandaag een allesbeslissende MRI. Een mooie kaars voor M en T voor kracht.

Petr@

Petr@

16-05-2012 om 16:10

Puck

Ik zet er een dikke kaars naast vol hoop en kracht...

liefs,
Petr@

Petr@

Petr@

16-05-2012 om 16:11

Notje

Ook voor jullie een dikke kaars vol hoop en kracht...
Sterkte!

liefs,
Petr@

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.