Baby Essentials: 10x items die je leven fijner maken
Verlies en Verdriet Verlies en Verdriet

Verlies en Verdriet

tonny

tonny

01-07-2015 om 14:42

moederverdriet (kleinkind in de couveuse)


mirreke

mirreke

02-07-2015 om 13:21

Wondertje

Blij voor jullie, blij voor de verrassing die deze ieniemieniebaby voor jullie een petto had.
Ik hoop zo dat ze nog heel veel meer verrassingen voor jullie heeft, en dat jullie haar heel lang met jullie liefde mogen omringen. Speciaal denk ik aan de ouders, wat een achtbaan aan emoties, wat een blijdschap voor nu.
En dat bij deze temperaturen...

Barvaux

Barvaux

02-07-2015 om 14:13

spannend

Gefeliciteerd met je kleindochter. Je weet dat er professioneel fotografen zijn die ervaring hebben met te vroeg geboren baby's? Kan later wel heel fijn zijn om goede en mooie foto's te hebben ongeacht het verdere verloop.

tonny

tonny

02-07-2015 om 16:24

foto's

Ja Barvaux, daar heb ik weleens van gehoord, Heb je een tip?

Lief klein mensje.

Gefeliciteerd met je kleindochter!

Mijntje

Mijntje

02-07-2015 om 17:45

Tonny: fotograaf

Ik kwam dit tegen: http://www.earlybirdsfotografie.nl/
misschien is het wat?

Gefeliciteerd Tonny

Wat een wonderkindje! Dat wordt spannend de komende tijd, ik hoop dat jullie ook heel erg kunnen genieten van dit bijzondere mensje.

skik

Barvaux

Barvaux

02-07-2015 om 17:55

precies

Ik heb geen ervaring maar ik kwam met google ook earlybirds tegen inderdaad. Lijkt me in ieder geval een mooi kado om te geven, misschien met de andere opa/oma?

Katniss

Katniss

02-07-2015 om 17:59

Ach

Gefeliciteerd met dit nieuwe kleinkind, zo'n klein minimensje! Er staat jullie nog een spannende tijd te wachten, sterkte daarbij.

Aagje Helderder

Aagje Helderder

02-07-2015 om 18:19

Bijzonder

ze is er levend en wel...ik hoop zo dat ze het redden zal. Maar wat mooi dat haar ouders nu toch van haar kunnen genieten. Ik steek een kaarsje aan voor haar, haar ouders en jullie allemaal!

Aagje

Ginny Twijfelvuur

Ginny Twijfelvuur

02-07-2015 om 21:25

Oh Tonny

Ik zit hier met tranen in mijn ogen.

Wat fijn dat het goed gaat. Weet niet of het helpt maar ik zal een kaarsje voor jullie aansteken op de goede afloop.

tonny

tonny

02-07-2015 om 21:46

vanavond

kreeg ik een fotootje geappt van papa met het minimensje op zijn borst. Zo heerlijk tegen hem aan.

Ik weet dat hij en zij het heel eng vinden, dit ouderschap, al die onzekerheden, en hoop dat momenten als dit gaan helpen verbondenheid en vertrouwen op te bouwen.

Wow

Kangoeroeën, dat zijn mooie momenten voor de ouders en heel goed voor de gezondheid van het kindje, wat fijn dat dat al kan en mag. Heb je je kleindochter vandaag gezien? En je dochter?

skik

Aagje Helderder

Aagje Helderder

03-07-2015 om 22:04

Tonny

Hoe is het nu? Moest de hele dag aan ienieminimeisje en haar ouders denken. En aan haar grootouders. Hoop dat ze stand houdt....

Liefs....

tonny

tonny

03-07-2015 om 22:16

ieniemieniekindje maakt het goed

ze is stabiel en als het goed is zit mama nu met haar in de buidelstoel. Ik heb haar vanavond ook gezien, nou ja gezien - je ziet een klein koppie wat deels verdwijnt onder het brilletje ter bescherming tegen de fototherapielamp, en verder is ze afgedekt.

Er mag natuurlijk niet gepraat worden over gewichten van andere kindjes, maar toch had iemand zich laten ontvallen dan ons ukkie op een na de kleinste van het stel is. Ze heeft een casemanager (vroeger heette dat vast aanspreekpunt of zo) en haar dappere moeder/mijn dochter heeft vandaag de eerste druppeltjes moedermelk aangeleverd. Ik ben trots op haar!! Weet nog goed hoe lastig kolven is als je nog nooit een kind aan de borst hebt gehad.

Dochter ligt op de zwangerenkant en loopt daardoor wel wat zorg voor kraamvrouwen mis merk ik; het gesprek met de psycholoog vanochtend had veel ruimte gegeven. De nacht vindt mijn dochter erg zwaar, zo alleen en niemand die naar je omkijkt, tenzij je belt. Dan mist ze haar geliefde erg. De eerste nacht nadat ukkie geboren was mocht hij blijven, maar ja, daarna was het afgelopen.

Ze had een infuus vanwege de infectie die oplaaide voordat het kindje kwam, op haar dringende verzoek is het infuus vervangen door pillen maar helaas stijgen de ontstekingswaarden in het bloed nu weer.

Deze week lijkt al een maand te duren!! Heel eigenaardig.

Lassie

Lassie

03-07-2015 om 22:38

lief

Lief dat je ons hier op de hoogte houdt. Voel je nooit verplicht over zo'n kwetsbare situatie te praten, maar als het je helpt laat niets je tegenhouden
Merk dat ik regelmatig even kijk of er iets is geschreven. Ik, en ik denk vele anderen, leven erg met jullie allemaal mee.

tonny

tonny

03-07-2015 om 22:43

voel me niet verplicht

vind het fijn iets van mijn ervaringen te delen. Dat helpt

Tonny

Elke dag is weer een stapje verder op weg naar een grote sterke meid. Ik vind het een topprestatie van je dochter dat ze al moedermelk heeft geproduceerd. Zoals je zelf al zegt is kolven als je nog nooit een kindje aan de borst heb gehad behoorlijk zwaar, dus voor haar, zo onverwacht vroeg moeder geworden met alle spanning en emoties, driedubbel zwaar. Je mag met recht trots zijn op je dochter. Op naar dag drie!

skik

Ginny Twijfelvuur

Ginny Twijfelvuur

03-07-2015 om 23:24

Op naar dag 3!

Ely

Ely

04-07-2015 om 00:14

O Tonny

Wat een heftige en spannende tijd. Je kind met zelf een kind. En dan dit. Gefeliciteerd met je kleindochter. Heel veel gezondheid en geluk. We lezen en leven met je mee.

Dendy Pearson

Dendy Pearson

04-07-2015 om 11:09

Tonny

Gefeliciteerd met je kleindochter.
Wat spannend allemaal. Er wordt hier aan jullie gedacht!

Aagje Helderder

Aagje Helderder

04-07-2015 om 11:23

Fijn

dat je ons op de hoogte houdt. Ik betrap mezelf er steeds op dat ik aan jullie ienieminimeisje moet denken. Ik hoop dat dag 3 een goede dag zal zijn en dat er nog een leven met heeeeeel veeeeeeel dagen achterna komt.

Liefs

tonny

tonny

04-07-2015 om 15:01

moedertrots

Wat heb ik een bewondering voor mijn dochter! Gisteren de eerste druppeltjes moedermelk en nu al een mooi laagje in het flesje, zag ik op het geappte fotootje, klaar om aan ukkie te geven. Zo dapper van haar!

Er is kennelijk heel wat veranderd in 24 jaar (duh...). Oude herinneringen komen terug. Ooit lag ik met mijn (reuze)couveusebaby in hetzelfde ziekenhuis, heb daar gekolfde melk acht, negen dagen lang eigenhandig door de wasbak gespoeld omdat ukkie er niets van mocht hebben. Op pure wilskracht, moederervaring en geluk is de melk niet opgedroogd in die barre tijden. Wat fijn dat mijn dochter nu goede praktische en mentale ondersteuning krijgt.

Barvaux

Barvaux

04-07-2015 om 16:35

Tonny

Waarom mocht je die melk niet invriezen?

GTA

Ik denk dat ik deze wel mag uitreiken aan de dochter: http://www.artcoco.nl/goudentiet.htm

skik

Ginny Twijfelvuur

Ginny Twijfelvuur

05-07-2015 om 00:46

Ha de gouden tiet!

Bestaat die nog?

mijk

mijk

05-07-2015 om 11:30

Nu wel en

Hartstikke verdiend!!!!!

tonny

tonny

05-07-2015 om 12:07

aahhh

wat grappig. Heb al contact met Mieke gehad, een van haar collega's heeft onze dochter geadviseerd dezer dagen.

Kindje doet het goed, gisteren heeft papa weer met haar gebuideld, heel mooi.

Vanochtend is haar naam genoemd in de kerk en was er voorbede voor haar en haar ouders. Een kostbaar moment.
Net als alle goede wensen en kaarsjes van jullie allen!

Ik ga deze draad nu even wat minder 'voeden', maar houd jullie op de hoogte als er bijzonderheden zijn.

Super zoals jullie meeleven!

Mooi

Wat fijn dat het allemaal voorspoedig gaat. Gewoon zo doorgaan, kleine meid!

skik

Aagje Helderder

Aagje Helderder

05-07-2015 om 14:40

Ienieminimeisje!!!!

Go go go! Wat fijn dat het goed gaat, ik hoop en bid dat het zo doorgaat. Een lief kaarsje voor jou!
Tonny, wat ontroerend dat haar naam in de kerk genoemd werd en dat er voor haar en haar ouders gebeden werd. Ik snap dat je er minder zult zijn hier, maar blijf wel meeleven.

Liefs,

Aagje

Prachtig

Wat een goede berichten.....al zal de weg nog lang zijn, iedere dag is er één en met de dag wordt Ienieminimeisje sterker.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.