Viva Talk Viva Talk

Viva Talk

Inloggen op Viva niet meer mogelijk, topic stopt bij 32 blz

Sinds de bekendmaking dat het Viva forum ermee gaat stoppen kan ik als fervent meelezer van het forum en minimalistisch eenmalig reageerder niet meer inloggen op het Viva forum. Nieuw account aanmaken met ander mailadres lukt ook niet.

Stemmen op de grote Volkstelling kan dus niet. Melden bij de Viva mods kan dus niet.

Meelezen met het peter R de Vries topic kan als niet ingelogde tot pagina 32. Het topic gaat tot in 1532+ pagina.

Lopen hier meer fevent VF only-meelezers tegen aan?

Iemand die kan inloggen bij het Viva forum die dit kan melden bij de mods aldaar?

Meiwei

Meiwei

07-07-2021 om 16:45 Topicstarter

Meiwei schreef op 07-07-2021 om 16:39:

Sinds de bekendmaking dat het Viva forum ermee gaat stoppen kan ik als fervent meelezer niet meer inloggen op het Viva forum. Nieuw account aanmaken met ander mailadres op ander apparaar lukt ook niet.

Stemmen op de grote Volkstelling kan dus niet. Melden bij de Viva mods kan dus niet.

Meelezen met het peter R de Vries topic kan als niet ingelogde tot pagina 32. Het topic gaat tot in 1532+ pagina's.

Lopen hier meer fevent VF meelezers tegen aan?

Iemand die kan inloggen bij het Viva forum die dit kan melden bij de mods aldaar?

Meiwei

Meiwei

07-07-2021 om 16:48 Topicstarter

Waar zit de mogelijkheid op ouders de OP te bewerken binnen half uur na plaatsen?

Sophia_!

Sophia_!

07-07-2021 om 16:50

Je kunt ze mailen: [email protected]

Sophia_!

Sophia_!

07-07-2021 om 16:51

Ik wil t ook wel gaan melden trouwens hoor 😁

OP wijzigen kan pas op het nieuwe forum, of hier vanaf morgen geloof ik. 

Meiwei schreef op 07-07-2021 om 16:48:

Waar zit de mogelijkheid op ouders de OP te bewerken binnen half uur na plaatsen?

nog niet, kan strakjes op Viafora! op/na 8 juli 🥳

Herkenbaar. Ik heb ooit een account aangemaakt, maar nooit meer ingelogd. Ik las wel graag mee en inloggen/opnieuw aanmaken ging ook niet meer. Ik heb het er maar bij gelaten, maar het lijkt me leuk om op het nieuwe forum actiever mee te gaan praten.

Ik kon zojuist gewoon inloggen.

K79

K79

07-07-2021 om 20:54

Ik moet ook telkens bij geheel stuiten opnieuw inloggen wat eerst niet was.. Maar het lukt wel. Kan het nergens anders aan liggen? Per ongeluk wachtwoord 1 teken verandert en opgeslagen? .. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.