Ik vind dit echt niet netjes. Zo zie je maar weer dat er pas achteraf nagedacht wordt. 


Slordig. Ik had dit eigenlijk niet verwacht. Veel fora zijn niet meer zo actief als pak 'm beet 8 jaar geleden. 
ik zat op een ander forum waar sinds 2015 de activiteit duidelijk verminderde en gespeculeerd werd over wanneer de reclameinkomsten niet meer genoeg opbrengen. 
Viva forum blijkt voor nu dus wel commercieel interessant genoeg. 

Wel fijn voor de Viva-mensen. Ik zou me ook totaal ontheemd voelen als dit forum ermee zou stoppen. Dit voelt toch wel een beetje als thuis.
Ik ga er van uit dat dit daar niet anders zal zijn.

Wel suf dat ze deze draai hebben moeten maken. Het lijkt mij toch ook dat dit beter gemanaged had kunnen worden.

wauw, redactie van OO. Betekent het dat al jullie moeite en werk van de afgelopen maanden voor niks is geweest en dat DPG gewoon met zijn eigen Viva-forum doorgaat? 
nou ja, misschien is het niet voor niks geweest en blijven er toch wat Viva-mensen hier hangen omdat ze het hier prettig vinden. 

Het is sowieso niet voor niks geweest, heb al tientallen mensen gelezen die liever op Viafora blijven

https://www.trouw.nl/cultuur-media/waarom-het-viva-forum-cultureel-erfgoed-is-we-hebben-er-met-elkaar-geschiedenis-geschreven~b7e746a6/?referrer=https%3A%2F%2Fwww.ecosia.org%2F

Ik ben nooit op Viva-forum geweest, ben een verstokte OOL-er. Maar complimenten aan het vivaforum: het wordt beschouwd als cultureel erfgoed en de Koninklijke Bibliotheek gaat het vastleggen voor de geschiedenis. (Mogen ze met Ouders Online ook wel doen).

Tsjor

Het is vast niet uit goede daad gedaan dat het forum blijft

hoe zit het nu? Is het blijven bestaan van het Viva-forum wat hier nu gebeurt, of gaat het eerdere forum van het blad door? Omdat in de krant en via RTL geen letter aan Ouders Online is besteed ben ik toch wel benieuwd. 

Viva forum gaat ook zelf door. 

Wilgenkatje- schreef op 19-07-2021 om 09:01:

hoe zit het nu? Is het blijven bestaan van het Viva-forum wat hier nu gebeurt, of gaat het eerdere forum van het blad door? Omdat in de krant en via RTL geen letter aan Ouders Online is besteed ben ik toch wel benieuwd.

Het 'oude' forum van het VIVA blad gaat door.

NOS noemt het Viafora (van hier dus) wel in hun artikel erover. 

Dat het Viva Forum toch doorgaat, hadden wij inderdaad niet verwacht. Maar Viafora blijft zeker bestaan. We hebben nu ook al veel vaste forummers op Viafora die elke dag actief meepraten en aangeven dat zij op Viafora hun nieuwe plek gevonden hebben, ook nu Viva toch doorgaat. Er verandert voor ons dus niets en we zien alsnog mogelijkheden om Viafora én Ouders.nl verder te laten groeien! 

Fijn voor jullie! Na al die moeite.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.