Viva Talk Viva Talk

Viva Talk

PreciousJay68

PreciousJay68

04-07-2021 om 14:34

Tips voor films en series (geen spoilers)

Wat heb jij voor leuks, spannends of ontroerends op tv of streamingsdienst gezien?

Deel het hier!

Geen spoilers aub


Marie111 schreef op 06-07-2021 om 13:38:

Outlander

Virgin River

Sweet tooth

Emely in Paris

Oeh jij hebt duidelijk een heel andere smaak dan ik. Die eerste twee vond ik veel te wijverig en zoetsappig. Al vond ik bij Outlander de beelden en kostuums wel erg mooi. Bij Virgin River was het juist absurd hoe perfect lekker blokhut-achtig maar heel modieus en slick iedereen er op alle tijden van de dag uitzag, en 100x per aflevering sorry tegen iedereen zei. 

Sweet tooth ken ik niet. 

Bij Emily in Paris zat ik me te ergeren aan het onrealistische scenario en die arrogante hittepetit in de hoofdrol. Die komt daar even binnen walsen zonder een woord Frans te spreken, doet ook niet haar best om Frans te leren of iets over de cultuur te leren en zich daarnaar te schikken, iedereen moet zich maar aan haar aanpassen. En toch gaat het allemaal erg smooth voor haar en vindt bijna iedereen haar heel leuk en aardig.En natuurlijk heeft ze ook veel betere ideeën dan de mensen die daar al werken en wonen. Yeah right. 

@Marie111, in jouw rijtje past trouwens wel goed de serie Bridgerton erbij. Dus mocht je die nog niet gezien hebben, dat vind je vast leuk. 

patsy-stone schreef op 06-07-2021 om 14:44:

@Marie111, in jouw rijtje past trouwens wel goed de serie Bridgerton erbij. Dus mocht je die nog niet gezien hebben, dat vind je vast leuk.

tuurlijk heb ik die al gezien 

The Queens Gambit

Unorthodox

@patsy-stone Sweet Tooth is totaal niet vergelijkbaar met de rest van dat rijtje.

PreciousJay68

PreciousJay68

08-07-2021 om 10:36

Marie111 schreef op 06-07-2021 om 13:36:

[..]

videoland. 

ziggo heeft hem ook op movies & series, maar nog niet s4

Natuurlijk is dit altijd afhankelijk van wat je leuk vindt: maar mijn man en ik hebben de afgelopen tijd enorm genoten van "Clarkson's Farm".  Het is een documentaireserie van ongeveer 8 afleveringen over Jeremy Clarkson (ja, die van Top Gear) die begint met een jaar boeren. Het is een grappige, heerlijke serie met veel mooie natuurbeelden. We hebben veel geleerd over voedsel en landbouw, en over alle problemen waar boeren tegenaan lopen. Heerlijk laagdrempelig en weer terug naar waar het echt om gaat. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.