Viva Talk Viva Talk

Viva Talk

Viva: Vivaforumlokkertopic

Hoe kunnen we de aanstaande vivaforumlozen hierheen lokken?

Door ervoor te zorgen dat er hier iets te lezen valt wat ze echt niet mogen missen.

Oftewel, roep hier interessante weetjes uit je vivaforumperiode en wie weet.


Wat voor weetjes bedoel jij? Ik hield van topics als genante gebeurtenissen, blunders op het werk of uitspraken waar je kromme tenen van krijgt. Maar ook meer diepgaandere topics vond ik fijn om mee te lezen. Wat ik niet ga missen zijn een paar hardnekkige oudgedienden die de sfeer konden bepalen in een topic.

Ik denk dat ze de meer sappige dingen bedoelen. Angelgate, de emmer uit het raam, Hoe loopt het verhaal van Schuimspekkie af, het groepje, de HRS. 

SjaanRoeispaan schreef op 28-06-2021 om 22:03:

Ik denk dat ze de meer sappige dingen bedoelen. Angelgate, de emmer uit het raam, Hoe loopt het verhaal van Schuimspekkie af, het groepje, de HRS.

Met Schuimspekkie heb je het meeste kans vermoed ik.

de emmer uit het raam ken ik niet, maar het verhaal van schuimspekkie wel

SCRIBENTE

SCRIBENTE

28-06-2021 om 23:53 Topicstarter

Misschien is Schuimspekkie onder ons?

SCRIBENTE

SCRIBENTE

28-06-2021 om 23:54 Topicstarter

SjaanRoeispaan schreef op 28-06-2021 om 22:03:

Ik denk dat ze de meer sappige dingen bedoelen. Angelgate, de emmer uit het raam, Hoe loopt het verhaal van Schuimspekkie af, het groepje, de HRS.

Het groepje. Wie zouden dat toch zijn? Misschien kunnen we ze hierheen lokken. En een nieuwe HRS in het leven roepen.

SCRIBENTE

SCRIBENTE

28-06-2021 om 23:55 Topicstarter

Ayla schreef op 28-06-2021 om 23:16:

de emmer uit het raam ken ik niet, maar het verhaal van schuimspekkie wel

Ik ben benieuwd naar de emmer!

Die emmer komt nooit iemand te weten vrees ik.

Ik mis loepen hier.

SCRIBENTE schreef op 28-06-2021 om 23:55:

[..]

Ik ben benieuwd naar de emmer!

Hier nog één, maar ben ook bang dat de ontknoping nooit meer gaat komen.

De emmer herinner ik me nog! Maar schuimspekkie, waar ging dat over? 

Ik vind schijnzoete een bijzondere, maar zeer toepasselijke autocorrectiefout voor schuimspekkie. 😄 (die deed in het afschuwelijke bruiloften topic toch een uitgebreide aankondiging voor wat een vreselijke bruiloft moest worden, en heeft nooit meer laten weten hoe het afliep)

Goede lokker:


aanmelden en minimaal 100 Posts plaatsen en dan krijg je de afloop van het verhaal van Schuimspekkie in je inbox 😂

Sophia_!

Sophia_!

30-06-2021 om 01:02

SCRIBENTE schreef op 28-06-2021 om 23:54:

[..]

Het groepje. Wie zouden dat toch zijn? Misschien kunnen we ze hierheen lokken. En een nieuwe HRS in het leven roepen.

laat dat groepje maar lekker wegblijven 😁

Sophia_! schreef op 30-06-2021 om 01:02:

[..]

laat dat groepje maar lekker wegblijven 😁

Inderdaad! 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.