Werk, Recht en Geld Werk, Recht en Geld

Werk, Recht en Geld

Motivatiebrief bij zelfde functie maar andere locatie

Poezekat

Poezekat

26-08-2026 om 15:30 Topicstarter

Poezekat schreef op 25-08-2026 om 13:13:

Naar aanleiding van de informatie die ik kreeg, heb ik aangegeven interesse te hebben, ik hoef niet te solliciteren omdat ze mijn cv en motivatie al gekregen hebben bij mijn open sollicitatie. Nu afwachten of en zo ja, wanneer ik op gesprek kan.

Deze week zelfs nog, waarschijnlijk omdat ik een interne kandidaat ben. Heb zojuist mijn referentie, heb hiervoor uiteraard toestemming gevraagd, moeten doorgegeven maar deze wordt alleen benaderd als het gesprek van beide kanten als positief wordt ervaren. Ik houd jullie op de hoogte

Spannend dus poezekat! Succes 🍀

Poezekat

Poezekat

28-08-2026 om 13:31 Topicstarter

Het gesprek is achter de rug, verliep wel goed maar er zijn meerdere kandidaten die op gesprek komen dus dat wordt nog even afwachten of ik word uitgenodigd voor een 2e gesprek.

Fingers crossed dan maar. Wanneer hoor je wat?

Poezekat

Poezekat

28-08-2026 om 16:11 Topicstarter

Engeltje schreef op 28-08-2026 om 13:43:

Fingers crossed dan maar. Wanneer hoor je wat?

Uiterlijk 7 september. Dus nog een week geduld hebben. 

Poezekat

Poezekat

29-08-2026 om 11:45 Topicstarter

In de late namiddag kreeg ik een mail van de recruiter waarin stond dat de leidinggevende een erg positieve terugkoppeling had gegeven, ze had het een fijn gesprek gevonden. Dus ik zal zeker nog benaderd worden voor een 2e gesprek. Geen idee of ze ook andere kandidaten hiervoor uitnodigen want die mogelijkheid bestaat natuurlijk wel. Maar ik zit nog in de race, dat is al mooi.

Poezekat

Poezekat

01-09-2026 om 13:46 Topicstarter

Poezekat schreef op 29-08-2026 om 11:45:

In de late namiddag kreeg ik een mail van de recruiter waarin stond dat de leidinggevende een erg positieve terugkoppeling had gegeven, ze had het een fijn gesprek gevonden. Dus ik zal zeker nog benaderd worden voor een 2e gesprek. Geen idee of ze ook andere kandidaten hiervoor uitnodigen want die mogelijkheid bestaat natuurlijk wel. Maar ik zit nog in de race, dat is al mooi.

Vandaag aangegeven dat ik toch er vanaf zie, ik had nog een meeloopdag kunnen hebben. Afgelopen weekend begon ik toch best veel twijfels te krijgen, ook of ik wel om de juiste redenen weg wil op de huidige locatie. Heb voor mezelf alles weer even duidelijk op een rijtje gezet, ook met behulp van iemand waarvan ik altijd veel steun heb gekregen. Voorlopig blijf ik in elk geval nog op de huidige locatie. Het sollicitatiegesprek is wel zinvol geweest, hierdoor heb ik meer inzicht gekregen in wat voor mij belangrijk is, vooral mijn grenzen beter aangeven en bewaken. 

Poezekat

Poezekat

12-09-2026 om 17:34 Topicstarter

Er zijn de afgelopen dagen weer wat vacatures voorbij gekomen die mijn aandacht getrokken hebben. Omdat er toch wat onduidelijkheden zijn, heb ik eerst een mail gestuurd met een aantal vragen. Aan de hand van de antwoorden, kan ik alsnog solliciteren of het erbij laten en verder kijken. 

Poezekat

Poezekat

14-09-2026 om 16:16 Topicstarter

Poezekat schreef op 12-09-2026 om 17:34:

Er zijn de afgelopen dagen weer wat vacatures voorbij gekomen die mijn aandacht getrokken hebben. Omdat er toch wat onduidelijkheden zijn, heb ik eerst een mail gestuurd met een aantal vragen. Aan de hand van de antwoorden, kan ik alsnog solliciteren of het erbij laten en verder kijken.

Vandaag een reactie gehad, aan de hand daarvan besloten dat het voorlopig nog niks is voor me. Ik sluit niet uit dat ik dit over een paar jaar wel ga doen, er komen geregeld vacatures vrij voor dit soort werk. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.