Werk, Recht en Geld Werk, Recht en Geld

Werk, Recht en Geld

Nieuwe baan! Maar....


OND

OND

06-10-2018 om 17:44

Allez vooruit

Die leraren lopen er verdomme constant de kantjes vanaf en we zijn allemaal even reactionair als AH.
En veel betere leraren bovendien, zo vanaf de zijlijn.
Het (verwijderd door forumbeheer) heeft weer gesproken.

OND

OND

06-10-2018 om 19:06

Ad Hombre - Uurloon

"Als je in het uurloondraadje van laatst kijkt, kun je zien dat de (ervaren) leraar aldaar gewoon 30 EUR per uur verdient. Daar steken de meeste anderen in dat draadje schraaltjes bij af.".

Ja, een master met 27 jaar ervaring (#18). Van daar naar "dat de (ervaren) leraar aldaar gewoon 30 EUR per uur verdient." is toch nog wel een flinke sprong. Niet voor een ervaren (verwijderd door forumbeheer) als u, natuurlijk.

OND

OND

17-10-2018 om 16:34

In het vervolg

Als ik denk dat ik mogelijk op lange tenen ga trappen (en "lang" blijkt hier erg relatief, versta kort te zijn...) zal ik zelf (verwijderd door forumbeheer) schrijven.

Dus meer iets als: "In het vervolg, als ik denk dat ik mogelijk op (verwijderd door forumbeheer) (verwijderd door forumbeheer) (en (verwijderd door forumbeheer) blijkt hier erg relatief, versta (verwijderd door forumbeheer)...) zal ik zelf (verwijderd door forumbeheer) schrijven.

Waar zijn (verwijderd door forumbeheer) in (verwijderd door forumbeheer) mee bezig...

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.