Zorgenkinderen Zorgenkinderen

Zorgenkinderen

Lees ook op
Polly Shearman

Polly Shearman

11-08-2010 om 17:55

Aargh de reuma vlamt op!

Vandaag terug gekomen van vakantie omdat Ruud zijn reuma opvlamt, hij kan niet meer lopen. We hadden geen wandelwagen ofzo mee, en we waren in kleine trekker tentjes aan het kamperen, en dan valt het niet mee een kleuter ineens overal heen te moeten dragen.. pff mijn rug!!
Nu dus weer thuis, en op zoek naar een camping waar we toch nog kunnen kamperen, met voorzieningen zodat ruud er ook wat aan heeft, goede douches bijvoorbeeld dat we hem zittend kunnen douchen, en een zwembad zodat hij toch lekker kan spelen..
zucht.. een enorme tegen valler is dit, de artsen hadden al gesproken over afbouwen van zijn medicatie omdat hij vanaf okt al ontstekingsvrij was.... bijna 1 jaar dus...
30 aug weer op controle bij reumatoloog....
baal baal baal

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Pippin

Pippin

11-08-2010 om 18:36

Polly

Verdorie meid, wat vervelend! Ik weet verder niet zo goed wat te schrijven. Sterkte, ik hoop dat jullie vakantie toch nog weer opgepakt kan worden.

Massi Nissa

Massi Nissa

11-08-2010 om 20:50

Aaah ruudje

Polly, wat akelig voor hem en voor jullie allemaal. Die stomme reuma, er valt geen peil op te trekken. Ik wilde dat ik een oplossing uit mijn hoge hoed kon toveren.
Groetjes
Massi

Sjips zeg

dit is balen. Ik hoop dat een andere instelling van medicatie snel de ontstekingen weer laten verdwijnen. Het zit jullie deze zomervakantie niet mee zeg!

knuffel van Purk

fladder

fladder

12-08-2010 om 00:05

Ach nee...!

Ik had jullie zo graag een onbezorgde vakantie gegund...

Ach

heel veel sterkte!! Arm ventje...

Vervelend zeg!

Sterkte er mee! Hopelijk vinden jullie nog een geschikte camping! En wat zielig voor Ruud (en jullie). Wordt het nou weer een langdurig iets met de reuma of kan het weer redelijk gauw onder controle gebracht worden?

Polly Shearman

Polly Shearman

12-08-2010 om 20:38

30 aug

Hebben we afspraak bij de reumatoloog. Misschien zakt het weer snel. Laatste opvlamming had hij in okt. Toen in polsen en ellebogen en dat was na 2 weken ook spontaan weer weg. Nu is het maar 1 enkel maar dat is natuurlijk wel veel lastiger dan een pols. Want lopen kan niet, en hinkelen kan hij nog niet. Morgen gaan we weer op vakantie. Voor de derde keer. Hahaha hopelijk word het deze keer wel een succes. Groet, polly

Ze zeggen altijd

3maal scheepsrecht (dat zeg ik nu ook elke dag tegen mezelf met mijn naderende rijexamen .
Fijne vakantie en hopelijk gaat het snel beter!

Hoi polly

Al zou hij kunnen hinkelen, dan moet je dat toch niet goed vinden. Ook al heeft hij niet op het oog ontstekingen in andere gewrichten, de reuma is actief, misschien ook in andere gewrichten.

Bij overbelasting zal hij daar waarschijnlijk ook problemen krijgen.

Onze dochter heeft ook reuma en dit hebben we vaak meegemaakt. Beter is om de gewrichten (regel+)matig onbelast te bewegen(zwemmen, fysiotherapie) en veel rust.

Onze dochter had steevast een opvlamming in augustus september. Misschien heeft dat met het vochtige weer te maken? Of door langdurig stilzitten in de auto (vakantiereis)?

Is het niet mogelijk om de afspraak te vervroegen? heb je al contact met de reumatoloog gehad?

Guinevere

Guinevere

14-08-2010 om 22:07

Balen, en tip

Dat is balen zeg Polly!
Zelf ben ik zojuist teruggekeerd van vakantie. 3 Weken lang geen pijnstilling gebruikt voor mijn reuma! Alleen een paar keer moeite gehad met traplopen, en een keer een moeizamere dag bij flutweer. Ik wijt het toch aan de lagere luchtvochtigheid daar in de zuidelijker delen van Europa. Dus TIP: ga volgend jaar naar een drogere streek met Ruudje, heerlijk!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.