Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
17-10-2009 om 19:29
ik plaats nooit berichtjes hier,omdat ik geen *zorgenkinderen* heb.wel lees ik af en toe eens mee,en ik heb enorme bewondering voor alle ouders hier die hun zorgenkinderen steunen ,begeleiden en die met zoveel liefde ,geduld en warmte altijd op zoek zijn naar het beste voor hun kind.
ik weet dat je geen keus hebt,maar het mag best eens gezegd worden,ik heb heel veel respect voor jullie allemaal:jullie verdienen een applaus!
17-10-2009 om 20:24
Oh, wat lief!
Wat leuk Sus-anne! Ik word helemaal blij van je bericht! Dan kan ik er weer even tegenaan als ik straks mijn stuiterbal richting zijn bed wil bonjouren.
17-10-2009 om 21:49
Sus-anne
Jaaaa dat doet goed zeg, zo'n berichtje Beter te horen dan wat ik vanmiddag weer te horen kreeg. Sommige mensen weten het namelijk altijd beter als ze zien hoe je je zoon aanpakt als er weer iets mis gaat...
De opmerking die jij maakt gaat er beter in, dank je wel!