Zorgenkinderen Zorgenkinderen

Zorgenkinderen

Lees ook op
Guinevere

Guinevere

22-07-2010 om 11:29

Behang

Heeft nog iemand een stuk behang over voor mij?
Kennelijk heeft het vakantievooruitzicht (we gaan zaterdag weg) de ADHD van zoonlief op scherp gezet. Pfff, wat een vreselijk geneuzel. In de winkel moest ik al nijdig op hem worden, hier thuis ook al meerdere malen... luisteren ho maar. Achter het behang dan maar. Of wil iemand 'm lenen tot zaterdagmorgen???
Onbegrijpelijk, dat irritante gedrag, terwijl hij ook zo lief kan doen.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Puck

Puck

22-07-2010 om 11:50

Guinevere

Ik heb nog 2 rollen aquablauw en 1 rol traanplaatmotief over? Zou dat genoeg zijn denk je....
Zal ik mijn niet ADHD-kind ernaast plakken? Die is op het moment ook ultra dwars, wil niets, luistert niet, is brutaal, loopt over alles te mopperen. Terwijl ook hij eigenlijk hartstikke lief is. Zullen we ruilen onder het motto "vreemde ogen dwingen"?

Guinevere

Guinevere

22-07-2010 om 11:58

Puck

Zet 'm maar op de trein! Dan stop ik de mijne er ook in!

Guinevere

Guinevere

22-07-2010 om 12:13

Ik houd 'm toch

Ik houd 'm toch hier. Hij is veel te grappig. Staat nu in de tuin met een dyspraxiekind een balspel te doen, probeert het aan hem uit te leggen. "Pietje, je moet je goed concentréren op de bal". (bal klettert op de grond) "Je kunt je ook niet goed concentreren he???".
Het behang blijft welkom, doe dat metaalmotief maar!

Hier

De mijne is toch nog redelijk lief, wel wat huilerig en driftig soms, wij gaan as maandag op vakantie. Maar goed, hij is de hele dag buiten met buurjongen, dus geen kind aan hem Alleen dat slapen weer, ging 2 dagen goed en nou is ie weer elke dag om 6 uur wakker, maar wel laat slapen, want hij komt steeds zijn bed uit. Hij ziet er ook erg moe uit, dus ik verwacht wel elk moment de ontploffing...
Sterkte de laatste dagen voor vakantie en een fijne vakantie toegewenst. Waar gaan jullie heen?

Polly Shearman

Polly Shearman

22-07-2010 om 13:04

Hier met ups and downs

Na mijn uitbarsting, zijn ze igg wel wat beter gefocust op hun taken.
Nog maar dag, morgen nog 1 ochtend naar school en dan laat ik het los! zucht....

Guinevere

Guinevere

22-07-2010 om 13:37

Wij gaan

Wij gaan nog onbekende verten tegemoet... We gaan dus onze neus achterna en merken tijdens de vakantie vanzelf waar we belanden. Kan Duitsland, Frankrijk, Zwitserland, Italië, België etc. worden.
Nog even doorbijten en dan tijdens de vakantie de rust erin proberen te houden. We hebben nu een sleurhut gekocht, ik hoop dat dat gunstig uitwerkt op ADHD, doordat dat wellicht meer rust en minder stress geeft dan trekken met een tent/vouwwagen, en iedere keer de urenlange inpakstress. Neerzetten, step eruit, klaar. Hoop ik. In plaats van: "Neeeeeee, we kunnen nog niet bij het speelgoed, dat ligt onder de tafels en de stoelen en het beddengoed verstopt. Nog een half uur geduld graag.".
Jullie ook een fijne vakantie gewenst! Wat wordt het?

An

An

22-07-2010 om 14:07

Ooow

Ik heb zojuist mijn behang weggegooit... Hij is namelijk op vakantie samen met zijn vader en belt om de haverklap om te vertellen, hoe leuk het is en dat ik daarom NU moet komen. We hebben echt leuke gesprekken samen en ik heb zijn grappige, lieve en "wat wordt hij toch groot en bijdehand" kant weer terugontdekt. Het mooiste is nog, dat hij niet wil ophangen, dus hij vindt de gesprekken ook leuk. Stiekum verdenk ik hem er van dat hij zijn strenge-mams-met-al-die-stomme-regeltjes toch wel een beetje mist. Ik zou bijna, als hij thuis is, een extra telefoon aanschaffen voor op zijn kamer en hem dan op zijn kamer bellen. Kunnen we thuis ook eens leuk communiceren met elkaar .
Wij hebben trouwens een eigen tent voor hem, die hij zelf mag opzetten, terwijl zijn broertjes de luchtbedden oppompen, ver weg aan de andere kant van het veld, zodat ze niet als irritatieprikkel kunnen werken. Werkt hartstikke goed, hij vindt het leuk en als hij klaar is, zijn wij en de broertjes ook klaar en gaan we lekker ergens pannenkoeken eten als beloning voor het harde werk.

Leuk

je neus achterna, wil ik ook gaan doen als de kinderen wat ouder zijn en we echt kunnen kamperen. Nu gaan wij naar Frankrijk in een stacaravan. Ook wel praktisch...

Polly Shearman

Polly Shearman

22-07-2010 om 16:01

Whahah ot sharon?

als de kinderen wat ouder zijn en we echt kunnen kamperen????

hoe oud moeten kinderen daarvoor zijn?

De eerste keer dat wij gingen fietskamperen was oudste 3, middelste 1. En dat ging echt heel goed hoor, en dan is fietskamperen nog een heel stuk primitiever dan met een grote tent en een auto.
Niet twijfelen gewoon kamperen!

Puck

Puck

22-07-2010 om 16:17

Dat dacht ik ook polly

Vrienden van ons zeggen ook al jaaaaaren dat ze weer gaan kamperen als de kinderen groot genoeg zijn. Ondertussen is hun oudste 11, de jongste 8 en nog steeds gaan ze niet kamperen.
Onze kinderen gingen vanaf hun nulde mee kamperen, ging prima. Wel luxe kamperen in onze eigen caravan.

Guinevere

Guinevere

22-07-2010 om 16:29

Haha

Haha, ik dacht het, jullie zeggen het..
Zelf ben ik ook al tentkampeerder vanaf mijn nulde. En met mijn eigen kinderen hebben we ook al een ruime ervaring. Hoewel we met oudste toen hij bijna 2 maanden was voor de zekerheid in een geleende caravan hebben rondgetrokken. En met jongste de eerste keer (4 mnd oud) in een huisje hebben gezeten, maar dat was een nachtspook, dus dat durfden we niemand aan te doen. Bovendien bleek hij toen behoorlijk ziek te zijn, dus gelukkig een huisje. Alle andere jaren hebben we met kinderen en al op campings doorgebracht.
Wel weet ik van Sharon dat zij ook nogal luidruchtige kinderen heeft ('s nachts...).........

Nee echt niet!

Niet met mijn bende. Mijn jongste is 6 maanden, dan nog 1 van 3, een van bijna 5 en een van net 7. Ik zie het echt niet zitten om met hen in een tent te zitten, echt waar niet. In een stacaravan is al lastig.
Ik ken mijn kinderen, die klimmen in de tentstokken, duiken onder het tentzeil en ik ben ze continu kwijt. In een stacaravan kun je ze nog even binnen aan een tafel parkeren en de deur op slot doen oid.

Puck

Ja dat vind ik wat anders kamperen in een caravan. ik heb het echt over in een tent!
en inderdaad ik heb niet de makkelijkste slapers en als het regent ben je echt de l*l ik moet er niet aan denken om langer dan 5 minuten in een tent te zitten met mijn bende.

daar komt bij dat mijn kinderen rond 6 uur al vaak wakker zijn. Je kan ze moeilijk nog 2 uur in een tent houden, maar ook niet al om 6 uur naar buiten laten En dan met een baby, nee hoor, mij te veel gedoe

Zoals

afgelopen nacht. Oudste had een nachtmerrie is bijna 2 uur wakker geweest, dochtertje werd keihard huilend wakker en heeft wel 20 minuten liggen bleren, baby is wel 5 keer huilend wakker geworden en andere zoon is niet wakker geworden maar was al om 6 uur op. Ik vind dat al lastig in een stacaravan, laat staan in een tent!!

Oh ja

Ben weer helemaal terug in de tijd met jouw bericht Sharon. Met onze vroeg wakker huildochter op de camping. Gelukkig had die een speelhok voor de kinderen dat dag en nacht open was. Om beurten gingen we daar 's ochtends vroeg met haar naar toe, had verder niemand er last van en kon de ander uitslapen.
Af en toe kwam je daar een andere zombieouder tegen en zat je gezellig samen op een bankje duf voor je uit te staren en te zwijgen..........

Mimajoli

briljant zo'n hoekje met vroege vogels en zombie ouders

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.