Zorgenkinderen Zorgenkinderen

Zorgenkinderen

Lees ook op
ishtar

ishtar

23-04-2009 om 22:42

Cliniclowns theatertour

Ik geef het toe, ik ben een fan van de cliniclowns. En was ook erg blij toen ik de volgende informatie tegenkwam. Voor gezinnen met een kind met een (licht) verstandelijke handicap en/of autisme, of meervoudig gehandicapt. Uitje voor het hele gezin.
http://www.cliniclowns.nl/page/home/wat_we_doen/theatertour

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Jessy69

Jessy69

24-04-2009 om 11:33

Heey ish

wat een geweldige tour is dat zeg!

Nancy

Nancy

24-04-2009 om 16:19

Hier op school geweest!

Bij mijn dochter zijn de Cliniclowns op school geweest. Ze zit op een cluster 3 school. Het was een hele feestelijke dag. De Cliniclowns hebben namelijk ook een reizend theatergezelschap: Het Roode Neuzen Theater en deze reist langs meerdere LZK (langdurig Zieke Kinderen) scholen met de voorstelling : alles kan !!!
Mijn dochter heeft een fantastische dag gehad.

Nancy

Nancy

25-04-2009 om 15:03

Kastanjet

Hallo Kastanjet,

Wat leuk dat je dochter de dag met de Cliniclowns nog voor de boeg heeft. Nogmaals hier was het een groot succes. De hele dag stond in het teken van feest met de clowns en er waren verschillende "workshops" voor de kinderen, ze moesten ook actief meedoen. Ik kende de Cliniclowns voorheen alleen van het ziekenhuis, en nu waren ze ineens op school....was even vreemd. Gelukkig ziet mijn dochter ze alleen als clowns die grappig zijn. Ik had nog niet eerder van het Cliniclownsgala gehoord. Lijkt me inderdaad fantastisch voor de kinderen en dan ook nog opgehaald worden met een limo ! dat zou mijn dochter ook geweldig vinden!
Ik wens je dochter nu alvast een hele fijne dag toe!
Groetjes, Nancy

Nancy

Nancy

26-04-2009 om 13:38

Idd leuk voor de kinderen

Hallo Nikus,

Zoals ik al schreef vindt mijn dochter de cliniclowns leuk. Voor mij zijn ze vooral confronterend. Ik herken dus wat je schrijft, bij ons waren ze er steeds in het ziekenhuis. Toen ik dan ook pas lekker liep te winkelen in de stad en er 1 op me afsprong merkte ik ook dat ik geaggiteerd reageerde, zo van, waarom moeten jullie me nu steeds hebben? maar mijn dchter was er bij en zei riep meteen, je was pas bij mij op school ! Leuk !
ach, het gaat ook niet om mij, maar om haar en alle andere zieke kinderen
De cliniclowns doen goed werk !

Juanna

Juanna

26-04-2009 om 18:35

Theatertour erg leuk!

Ik ben al 2 keer geweest met mijn zoontje en ik ga dit jaar weer. Hij vindt het erg leuk, en de mensen zijn zo aardig en begripvol tegen hem. Het is echt heerlijk om eens ergens naartoe te gaan waar je kind niet raar aangkeken wordt, en waar ze gewoon leuk tegen hem doen. Hij wordt ook altijd heel vrolijk als ik de CD opzet die we aan het einde mee kregen. Heel leuk!

Nancy

Nancy

27-04-2009 om 13:34

Confronterend

Hallo Kastanjet en Nikus

Ik herken zo wat je schrijft, Kastanjet. Iedere keer als ik bij mijn dochter op school kom heb ik dat gevoel ook. Zo ook bij de cursussen en koffieochtenden op school. De gesprekken met de andere moeders bij school etc. Het is zo anders dan bij een reguliere basischool. Gelukkig hebben de kinderen er geen last van, zij zijn zo vrolijk en blij en worden fantastisch begeleidt. Nu is het meivakantie en we gaan er zoveel mogelijk van genieten.

ishtar

ishtar

28-04-2009 om 11:16

Ook in het ziekenhuis

gelukkig is dat dan voor iedereen anders. Ik vond ze ook heel fijn in het ziekenhuis. Ik koester een foto van een jongetje (dat ligt te herstellen van een meningokokken-sepsis)en een cliniclown die met z'n 2en in een deuk liggen om de 2 verschillend gekleurde billen van een knuffelbeer. En 4 stralende ogen bij bellenblazen.
Misschien moet je geluk hebben met de clown. En de timing is natuurlijk wel belangrijk. Y was niet meer doodziek. Dat zal veel schelen.

Ish

wauw dank je!
ik had er wel ove rgehoord maar dacht dat je dan uitgenodigd moest worden via het ziekenhuis ofzo..
maar nee dus!
ik heb meteen ons aangemeld voor de tour!

ishtar

ishtar

03-05-2009 om 16:44

Leuk inkie

alvast veel plezier.
Wanneer en naar welke ga je?

Voor kids met ver.handicap en autisme

en we gaan 20 juni om 1 uur

Vers. handicap bedoel ik natuurlijk hihi

en ik heb er nu al onwijs zin in!

ishtar

ishtar

04-05-2009 om 14:13

Jammer

wij zijn er de 28e, ook om 1 uur. Zien we elkaar dus iig niet.

Ish

idd jammer..
ben je al eesn eerder geweest???

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.