Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
04-07-2009 om 16:13
Dikke dossier van zoon was vorige week opgestuurd naar het REC, kreeg ontvangst bevestiging met de mededeling dat het doorgeschoven werd naar de eerste vergadering van het nieuwe schooljaar.
Vandaag in de post, een positieve beschikking!!!!! Joepie ik ben zo opgelucht. Op de valreep kan zoon na de zomer naar cluster 4 onderwijs.Tenminste één belangrijk onderdeel is nu opgelost, nu de rest nog.
gr. Mari
04-07-2009 om 21:55
Fijn
Een lekker begin van de vakantie voor jullie.
Ik hoop dat de rest ook opgelost wordt!
(geen flauw idee wat cluster 4 onderwijs is of REC dus daar kan ik verder niets over zeggen)
gr.
Petr@
06-07-2009 om 08:38
Geweldig nieuws
O, wat ben ik blij voor je/jullie.
Maar is er ook plek voor je zoon op de cluster 4 school?
06-07-2009 om 09:48
Mari! wat goed!
Zo zeg, dát konden jullie wel even gebruiken... Hartstikke fijn, ben heel blij voor jullie.
06-07-2009 om 10:08
Wel plek
Zoon stond al ingeschreven sinds Januari, de school was zo aardig om het zonder indicatie te doen, dus er is wel plek. Zal helaas niet lukken om direct na de vakantie te gaan, dus dat wordt nog een paar weken op zijn oude school.
Gisteren zoon verteld, hij was er niet zo blij mee. Maar dat is begrijpelijk, alles nieuw is eng. Verder doet hij het gelukkig goed, gezien de omstandigheden. Alleen afscheid nemen is vreselijk.