Zorgenkinderen Zorgenkinderen

Zorgenkinderen

Lees ook op

Even een leuke uitspraak

Afgelopen vrijdag zijn we met ons gezin naar de musical Joseph geweest. Omdat het voor Jet soms erg moeilijk is om dingen te volgen, vertelde ik af en toe wat er gebeurde. In de pauze vroeg ik of ze alles had begrepen en ik zei dat het toch wel zielig voor Joseph was dat hij als slaaf naar Egypte werd gebracht. Ik vroeg Jet of ze wist wat een slaaf was. Nee dus. Ik legde uit dat dat een mens was die aan een ander mens werd verkocht en die dan heel hard moest werken, weinig eten kreeg etc. Dat was toch wel zielig voor Joseph. Jet hoorde het aan, dacht even twee seconden na en zei toen: Ach, maar daar word je wel zelfstandig van.
Ik moest zo lachen: in een seconde de hele kwestie van de slavernij opgelost.
Ik vond Joseph trouwens erg geschikt voor kinderen, zelf was ik iets minder enthousiast.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Hahaha

Heerlijk kind, die Jet van jou!

Gaia*

Gaia*

01-04-2010 om 14:30

Ha ha kastanjet

ik denk dat ik mijn kinderen ook maar als slaaf ga verkopen. Worden ze eindelijk zelfstandig. Eindelijk de oplossing!
ha ha. Leuk dat je 'm hier neer zet.

Gaaf!

Wat kun je genieten van die uitspraken hé?
Mijn zoon zat gisteren helemaal in de paasviering. Werd luidkeels door een kind verkondigd op het podium dat Jezus de doodstraf kreeg, roept mijn zoon keihard 'waaat?'. Halve zaal in een deuk.

Guinevere

Guinevere

05-04-2010 om 21:20

Nog een

Mijn zoon (ADHD, 7 jaar) zat in de woonkamer vreselijk fout met een voorwerp te "ballen", terwijl hij drommels goed weet dat dat niet mag. En ja, mama reageerde: "Wil je daar gelijk mee ophouden? Er kan wel iets kapot gaan!". Zoon: "Ja, maar, IK mag dat, want ik heb adhd, dus kan ik er niets aan doen.". Waarna ik enigzins begon te stomen. Reactie: "3 April, kikker in je bil! Was je erin getrapt?".
En nog een uitspraak van zoonlief, over zijn broertje (2 jaar): "Gut, wat is dat kind druk, het lijkt net of ie ADHD heeft.".
Ik ben reuze benieuwd naar de verdere humor van de "zorgenkinderen". Het lijkt er hier al op dat er aardig wat humor verscholen zit!

Gehandicapten

Mijn zoon, stevig hersenletsel van binnen, prachtig van buiten, ziet voor ons huis langs een groep zwaar lichamelijk en geestelijk gehandicapten met hun begeleiders wandelen. Zegt (de ene gehandicapte over de andere Kijk eens mam, wat dáár een gehandicapten lopen!
Eén van de grootste handicaps van hersenletsel: geen inzicht hebben... Ik weet het, de clou komt niet echt goed over, maar ik lag in een deuk !!

Ari69

Ari69

06-04-2010 om 22:56

Hier ook

humor gisteren, we gingen naar de dierentuin. Jongste dacht via de apen aan Bokito en zei 'een aap moet je niet recht in de ogen kijken he? Want dat ging mis bij Bokito'. Ja klopt, dus ik legde uit dat ie zich wat bedreigd voelde. Zegt jongste: Ja maar dat klopt hoor want het is een bedreigde diersoort. ))))

Hepij

Hepij

13-04-2010 om 21:34

Hihihihihihihi

kan erg hierom lachen, geweldig wat een humor!

Wij hebben een slechtziende zoon en een dochter met een schisis.... afgelopen weekend gooide onze knul tot 3x toe zijn beker drinken om.... mijn reactie 'kijk wat je doet...."
Ja, zegt hij (bijna 4) mijn oogjes kijken wel maar ze zien het niet........"

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.