Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
11-09-2009 om 09:03
Ondertussen alweer zo'n 5 jaar geleden ben ik een forum gestart voor ouders van kinderen met autisme. (leeftijd tot en met 10 jaar) omdat ik er erg veel behoefte aan had om met andere ouders te praten die wisten waar ik het over had. Het forum is tot op de dag van vandaag nog steeds erg actief en daarom wil ik hier nog eens de link geven: http://jongekinderenmeteenass.yourbb.nl/
Waarbij ik de nadruk wil leggen op het feit dat ik geen reclame wil maken voor "mijn"forum. Maar puur omdat ik weet dat het zo fijn kan zijn om met ouders te praten die weten waar je het over hebt en om erkenning en herkenning. En we kunnen elkaar veel tips geven!!
Oh ja, het is een besloten forum en je kunt er niet zomaar op. Ik moet je eerst accepteren. Niemand kan dus zomaar meelezen.
gr Esther
12-09-2009 om 10:41
Tot en met 10 jaar
Wat ik vergeten ben te vertellen is dat dit forum nu is voor kinderen tot en met 10 jaar. De leeftijd is uit te breiden tot 12 jaar maar hoger niet.
En omdat ik een nogal vreemde reactie kreeg op mijn vragenlijst wil ik dit even toe lichten. Bij aanmelding stuur ik een kleine vragenlijst zodat ik een beetje kan kijken met wie ik te maken heb. De meeste mensen begrijpen dit zeer goed, waarom ik dit doe. Maar sommige vinden het blijkbaar heel vervelend en krijgen het idee van een ondervraging. Dit is zeker niet mijn bedoeling!
gr Esther