Zorgenkinderen Zorgenkinderen

Zorgenkinderen

Lees ook op
Polly Shearman

Polly Shearman

14-09-2010 om 10:55

Hoe lang duurt "inwerken"

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Guinevere

Guinevere

15-09-2010 om 13:05

Okee dames

Ja, dan gaan wij 2 weken weg met zijn 3-en. Met mijn caravaaaaaaaaaaan (zie off topic). Mijn man vindt het goed, als hij daarna 2 weken weg mag.

Puck

Puck

15-09-2010 om 13:37

Okee kwin

Maar eerlijk gezegd: zou jij echt twee weken zonder je kinderen willen? Ik geloof dat ik ze dan toch erg ga missen. Ik heb ooit voor mijn werk eens een 3 weken durende opleiding ver weg van huis gedaan. Om niet op en neer te reizen heb ik juist ja... de caravan meegenomen. En ik vond het heerlijk om lekker alleen voor mezelf te zorgen en alle tijd zelf in te delen en met niemand rekening te hoeven houden. In het weekend zag ik dan wel Puckman en de kinderen, die kwamen ook lekker meekamperen. MAar echt twee hele weken zonder... lijkt me niet leuk, alhoewel, met jou en Pol als gezelschap: dikke kans dat we helemaal niet aan dat tuig thuis denken.

Nog plekje over?

Is er nog een plekje in de caravan???
Hier ook een man die het allemaal anders doet. Ti's een schat hoor, maar soms.... En dan is mee met de caravan een beter idee dan wat ik bij soms wil invullen, haha!

Guinevere

Guinevere

15-09-2010 om 18:01

Er passen er 4 in. Dan moeten de kleinsten wel samen op een bedje van 1.20 he!
De kinderen zullen het heerlijk vinden om ons een paar weken te missen. Eindelijk de anarchie waar ze al tijden naar snakken! Mag je eindelijk een keer je ADHD-kanten ongelimiteerd naar boven laten komen!
Begin volgende week zet ik de caravan wel op een camping neer. Lokatie is afhankelijk van het weer, maar iets met veel restaurants, natuurschoon, verwarmd zwembad, terrasjes, winkels en knappe obers moet te vinden zijn.
Jammer dat wij na die weken vermoedelijk thuis de boel weer moeten opvegen.

anna van noniemen

anna van noniemen

15-09-2010 om 19:58

Mijne ook?

Zet ik de mijne erbij, daar kunnen er 5 in, al zal in het bovenste bed een heeeeeeeeel licht iemand moeten liggen....

An

An

15-09-2010 om 21:35

Haha

Een nieuwe markt is aangeboord: een camping/ontspanningsgebied met caravans voor moeders van ADHDers en idem dito man. Speciale voorziening: knappe obers!

Ik ben voor

Neem aan dat moeder van een asperger ook mee mag. Vooral die knappe obers... die fijne prosecco's komen brengen... hmmm...

Puck

Puck

15-09-2010 om 22:21

Snik

En dan mag ik ineens niet meer komen met mijn sdbd-kind en dito man. Boehoehoehoe.... en ik had me er zo op verheugd.

Polly Shearman

Polly Shearman

16-09-2010 om 00:04

Ja zeg!

over de caravaaaaaaan: prima, ik ben heel klein maar ook heel dik!! dus wees gewaarschuwd

over 2 weken van huis, ik zou ziek van de heimwee worden. Ik vind een midweek eigenlijk genoeg.

en ik vind dat zoiezo alle moeders met alleen zoons mee mogen, of ze nou adhd hebben of niet, want voor dat ik het wist dat ze het alle 3 hadden ( euh.. een jaar geleden) was ik er ook al aan toe!

en gisteren hebben we het avond ritueel weer eens samen gedaan met de 3 heren, vandaag had ik weer een late en heeft lief het alleen gedaan en volgens mij is het heel goed gegaan. Alles ligt op zijn plaats, ook 3 kinderen keurig gewassen ( woensdag wasdag)
HIj vond dat ik gelijk had, hij had idd niet erg zijn best gedaan ( wow.. mag ik dat even zwart op wit)

En NU ga ik naar bed, jongste is bang van de regen... en ik ben wel uit getetterd na late dienst...
boeken jullie nou alvast een camping.. voor het voorjaar, met kampvuur mogelijkheid ( zie ot)

xk

Guinevere

Guinevere

16-09-2010 om 12:15

Jaja

Ja, natuurlijk mogen alle moeders mee die rust nodig hebben. Niet alleen moeders met een ADHD-familie, ik redeneerde even vanuit mezelf. Schandalig...
En de kinderen mogen absoluut niet mee, we gaan om te ontspannen! Een soort logeerweekend, maar dan voor moeders.

Puck

Puck

16-09-2010 om 13:13

Gat in de markt

Volgens mij heb je een gat in de markt ontdekt: logeerweekends voor drukke moeders...

Guinevere

Guinevere

16-09-2010 om 21:14

Geen onderwerp

Ah! Eindelijk! Rijkdom lacht mij toe!

Guinevere

Guinevere

16-09-2010 om 21:15

? [Uitleg]

Hoezo "geen onderwerp"? Er stond toch echt "$$$$"...

Naschrift Forumbeheer: Dat doet de Forumsoftware, die schrapt alles wat geen letter is en als er dan niets overblijft heet dat dan 'Geen onderwerp'.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.