Zorgenkinderen Zorgenkinderen

Zorgenkinderen

Lees ook op

Hoe nu verder met hulp voor zoon (vermoeden adhd)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
anna van noniemen

anna van noniemen

29-12-2009 om 21:20

Helaas...

de efteling is niet welwillend naar onze kinderen....afgelopen week weer een schandalig staaltje daarvan gehoord....

Hier wel

een welwillende efteling!
het voelt wel een beetje raar, om zo een rij van ruim een uur voorbij te lopen, maar echt, ik wil het die andere mensen in de rij ook niet aandoen om een uur met zoonlief in een rij te moeten wachten!

anna van noniemen

anna van noniemen

30-12-2009 om 23:45

Hasse

moet je toch eens vertellen hoe, want heb net vorige week gehoord, iemand had van te voren gebeld, alles was geregeld en toegezegd, maar het verliep uiteindelijk dus niet volgens afspraak....

Sharon*

Sharon*

31-12-2009 om 08:52 Topicstarter

Pas

Goh, wat handig zeg zo'n pas! Zoon kan al niet 2 seconden in de rij staan laat staan een uur. Mogen broertjes en zusjes dan ook voor, of moet je alsnog met hen een uur in de rij?
Maar Guinevere, je hebt gelijk haha, lekker in veel attracties kunnen met een kind dat snel overprikkeld raakt. Is natuurlijk wel een mop

Ja het is erg grappig. Meestal vreet ik mezelf op als zoon zich zo gedraagt, nu liet ik hem lekker zijn gang gaan. Had hem bijna een compliment gegeven

anna van noniemen

anna van noniemen

31-12-2009 om 10:27

Officieel

staat er op de pas dat hij voor de persoon plus begeleider is. Maar wij gingen gewoon als heel gezin daar staan en dan vroegen ze, hoeveel personen. Dan zeiden wij wat schuldbewust, vijf, en we mochten eigenlijk altijd allemaal tegelijk )

Janeway

Janeway

02-01-2010 om 22:20

Ot over de pas

Over 2 weken gaan wij ook naar Disney, de brieven in het frans liggen al klaar, maar waar haal ik die pasjes.. Ik heb trouwens 2 brieven.. We kunnen zonder problemen met het gezin gebruik maken van dat voordeeltje. Ben benieuwd hoe het allemaal gaat..

anna van noniemen

anna van noniemen

02-01-2010 om 22:27

In het park

ga je direct naar City Hall, is net na het treinstation in het begin...Daar laat je je brieven zien en als het goed is krijg je dan je speciale pas! Veel plezier en schaam je niet!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.