Zorgenkinderen Zorgenkinderen

Zorgenkinderen

Lees ook op
An

An

03-03-2011 om 11:35

Hoera uitslag cito!

Dit wil ik toch even met jullie delen: mijn zoon, heeft een niveau hoger gescoord, dan was voorzien! Hij vond het zo moeilijk om zijn hoofd erbij te houden met de Cito, waardoor ik niet op zo'n score had gerekend. Hij is dus euforisch en wij zijn supertrots. Hij kan nu zomaar, zonder discussie, door zijn superscore op de Cito naar de school waar hij graag heen wil. Wat een opsteker voor hem hè: heeft 'ie toch maar even zelf gedaan!

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Guinevere

Guinevere

03-03-2011 om 11:46

Hiephoi

Hiephoi, van harte!

Kobalt

Kobalt

03-03-2011 om 12:31

Ook hier

Van harte!
Ook onze zoon heeft het heel goed gedaan. Een niveau hoger dan zijn advies. Heel erg lekker is dat.
Gisteren waren we inschrijven op de vo school en dan hoor je allemaal gesprekjes over kinderen die heel laag scoorden.
Gelukkig hebben we dan nu niet. Heerlijk als iets ook eens een keertje makkelijk gaat! Daar kan ik erg van genieten.
Zoon hoeft ook geen beugel. Dat vond ik ook al zo'n mazzel!

Elisa Gemani

Elisa Gemani

03-03-2011 om 14:41

Opgelucht

Wij zijn ook zo blij! Zoon (10, ADHD en hb) heeft het basisschooladvies gescoord (VWO). De RT en de therapie heeft geholpen; hij kan zich dus wel goed concentreren als het nodig is en heeft zich niet door zijn impuliviteit, slordigheid en faalangst van de wijs laten brengen. Hij heeft veel meer zelfvertrouwen gekregen nu.
Na de intakes voor het Gymnasium+ en het Plusprofiel kregen we te horen dat hij is toegelaten dus gisteren konden we hem officieel laten inschrijven bij de school van zijn keuze. Deze stressvolle periode kunnen we met een gerust hart afsluiten, heeeerlijk!
En dan heeft hij ook nog het rugzakje toegekend gekregen. Eindelijk eens positieve berichten

An

An

03-03-2011 om 16:54

Wauw

Wat goed zeg! Jullie ook van harte!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.