anna van noniemen
08-04-2010 om 19:36
Ik ben zo blij, ik ben zo blij, dat mijn neus.....oh nee!! (pgb)
Vandaag bericht, ons PGB is weer met een jaar verlengd EN.........ik krijg de gevraagde verhoging, nu de BSO gaat wegvallen omdat zoon naar het VO gaat!!! Ik kan dus iemand gaan zoeken die hem gaat opvangen en begeleiden na school!!! YESYES!!!!

Roos Vicee
08-04-2010 om 22:06
Hier nog iemand die blij is
Wij kregen vandaag ook goed bericht. 3x PGB toegekend! YESYESYES!

double4
09-04-2010 om 16:22
Niet té vroeg juichen
Ik wil niet je stemming bederven, maar ik zou niet te vroeg juichen. Hier een grote indicatie op papier (groter dan vorig jaar) maar toen het omgezet werd door het zorgkantoor in het daadwerkelijke geld was het niet zo heel veel meer en zeker niet genoeg om de geïndiceerde uren/dagdelen daadwerkelijk te kunnen uitvoeren. Want het geld dat aan de uren en klassen hangt is minder geworden door de bezuinigingen dan voorgaande jaren....
Double4

anna van noniemen
09-04-2010 om 19:56
2 klasses hoger
is toch echt wel veel hoor En alles is meegenomen....

*Twinkel*
15-04-2010 om 16:51
Super zeg!
Dat geeft de burger weer moed!
Ik ben bezig met de aanvraag PGB voor zoon, voor als zijn diagnose erdoor is. 3 keer raden... (autistisch)

anna van noniemen
15-04-2010 om 21:16
Ow...heb je duidelijkheid?
Is dat op tijdens die 3 weken bekeken? Gaat hij nog wel na de vakantie naar daar? Of is het een voorlopige diagnose?
Jeetje, ja echt verrassend is het niet natuurlijk....

*Twinkel*
15-04-2010 om 22:38
Dinsdag
a.s. dinsdag gesprek met de psychiater. Inderdaad in 3 weken is het bekeken, alleen de variant is nog variabel. Of hij dan nog na de vakantie gaat weet ik nog niet, hij kan na de diagnose ook direct richting cluster 4 gaan.
Gisteren zijn we met het hele gezin voor observatie geweest in de speelkamer en natuurlijk gedroeg iedereen zich voorbeeldig!

anna van noniemen
15-04-2010 om 22:55
Ik weet het...
ja, dan ineens kunnen ze het hahahaha....
Als hij naar cluster 4 gaat, heb je dan al een beeld waarheen? De Dijk? Of Gorinchem?

*Twinkel*
16-04-2010 om 00:01
Bij voorkeur dan naar de dijk. Dat zou ideaal zijn. Vervoer naar de BSO is dan weer een zorg voor later.