Zorgenkinderen Zorgenkinderen

Zorgenkinderen

Lees ook op
anna van noniemen

anna van noniemen

22-04-2010 om 19:43

Ik niet begrijpen

Ik niet begrijpen.....ik krijg vandaag een brief van het zorgkantoor dat ik ruim 2300 euro aan PGB budget van zoon terug moet betalen, er zit geen specificatie bij, ook niet over welk jaar het is, en het bedrag is hoger dan ik nu nog aan PGB op mijn rekening heb staan? Heb het net nagekeken en ik heb in totaal 9854,79 aan budget ontvangen in 2009. Daar is op 214 euro na, alles van betaald aan zorgverleners. Heb ook van beide half jaren de goedkeuring van de verantwoording. Heb al meteen een e-mail gestuurd, kon niet meer bellen vandaag, maar snapt iemand dit? Het is kantoor Alkmaar...

Overigens, voor dit jaar heeft BJZ de indicatie weer toegezegd, ingaande 1 mei a.s.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Anna

Gewoon even bellen. Ze kunnen maar met een toelichting komen immers!

anna van noniemen

anna van noniemen

23-04-2010 om 20:09

Ga ik ook doen

als ze niet reageren....probleem is dat ik vandaag en maandag moet werken, en ik kan dit soort gesprekken niet op mijn werk voeren....Ik kan dus niet eerder dan dinsdag bellen....

anna van noniemen

anna van noniemen

26-04-2010 om 19:34

Ben eruit

het probleem zit hem in het vastgestelde verantwoorde bedrag van de 2e helft van 2009. Die klopt niet met de daadwerkelijk gemaakte kosten. Kan dit aantonen met de fakturen en afschrijvingen....

Phieeeeuw

Nou kan je dat weer loslaten

anna van noniemen

anna van noniemen

28-04-2010 om 17:18

Bijna

Vandaag de brief de deur uitgedaan met alle bewijsstukken....Ben benieuwd....

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.