Zorgenkinderen Zorgenkinderen

Zorgenkinderen

Lees ook op
Nancy

Nancy

12-04-2011 om 20:34

Jullie hulp gevraagd! [stemmen!]

Hallo allemaal,

Mijn dochter en haar klas hebben een kunstwerk gemaakt. Ze is er erg trots op en heeft dan ook gevraagd of ik mensen zou willen vragen om op haar klas te stemmen. Haar groep, groep 8 ofwel groep H want zo worden ze genoemd op de Openluchtschool (een school voor langdurig zieke kinderen), heeft een kunstwerk gemaakt over talenten.
Het staat op www.opvoedweek.nl
bovenin staat een kopje met creatieve basischoolwedstrijd
Per computer mag je een keer stemmen.
Zouden jullie a.u.b. willen stemmen op

kunstwerk nummer 1 van de Openluchtschool?

Ik weet zeker dat jullie hen er heel erg blij mee maken.
Alvast bedankt namens mijn dochter en haar klasgenootjes
Nancy

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Nancy

Nancy

12-04-2011 om 21:13

Toestemming forumbeheerster

Hallo allemaal,

Ik vergat nog even te vermelden dat ik natuurlijk eerst toestemming heb gevraagd aan de forumbheerster voordat ik mijn verzoek aan jullie heb geplaatst.
Bij voorbaat dank voor jullie stemmen !

Nancy

Nancy

13-04-2011 om 19:13

Mag ik nogmaals vragen om jullie hulp?

We hebben jullie steun hard nodig. Zoals jullie weten wordt het onderwijs van onze zorgenkinderen toch al zo aangepakt dat de school dit steuntje in de rug echt goed kan gebruiken...
Bij voorbaat bedankt !

Kamijn

Kamijn

13-04-2011 om 20:11

Gedaan

Ik had al gestemd Nancy.

Nancy

Nancy

13-04-2011 om 20:27

Bedankt kamijn!

Super bedankt ! Het is helaas maar tot vrijdag 12 uur (middag) en we staan nu op een 3e plaats
De achterstand met nr 2 en nummer 1 is echter niet zo groot meer dus we houden hoop !

ishtar

ishtar

13-04-2011 om 21:23

Jullie

staan nu 2e

Nancy

Nancy

13-04-2011 om 22:55

Bedankt ishtar!

We stonden even 2e maar nu staan we gelijk, op een gedeelde 2e plek. Ik hoop toch zo dat we nog meer stemmen krijgen.....in ieder geval bedankt en misschien dat je ook anderen erop wilt attenderen. iedere stem telt....

Zet hem ook even in een algemene rubriek [met naschrift]

in deze rubriek komen niet zoveel ouders.
In algemeen bij huishouden veel meer.

Van het Forumbeheer Dezelfde oproep posten in meer dan een rubriek staan we niet toe.

Gedaan

Jullie staan nu 2e.

Bibi72

Bibi72

14-04-2011 om 18:48

1e!

Ik had gisteren al gestemd, maar zie net dat jullie nu (gedeeld) 1e staan!

Nancy

Nancy

14-04-2011 om 19:59

Mamarijke, zelazny, bibi en anneque, bedankt!

Hallo dames,

Heel erg bedankt voor jullie stemmen. het wordt nu wel heel erg spannend. Mamarijke, ik heb de forumbeheerster gevraagd of ik dubbel mocht plaatsen en dat mag niet dus houd ik me keurig aan de regels. Bovendien vind ik dat dit echt bij Zorgenkinderen hoort omdat mijn dochter een zorgenknd is en hier de ouders die begrijpen hoe het is om zo;n kind te hebben. Hier kun je ten alle tijde steun en een luisterend oor verwachten. Dus ook voor iets dit...we hebben nog maar tot morgen 12 uur in de middag. ik hoor net dat we weer worden ingehaald......
Als de anderen dit lezen help ons met jullie stemmen
Bedankt daarvoor en mogelijk ook voor het doorsturen van ons verzoek !

Jade

Jade

14-04-2011 om 21:11

Gestemd...

.

ayla

ayla

15-04-2011 om 09:06

Gestemd

succes ermee, ik hoop dat jullie winnen

Nancy

Nancy

15-04-2011 om 20:25

Bedankt allemaal

de wedstrijd zit erop....
Dit is wat er op de site staat.
In verband met onregelmatigheden bij het stemmen op de kunstwerken is de bekendmaking van de uitslag uitgesteld.
Ik voel me zelfs een beetje schuldig.
Natuurlijk heb ik, zoals een andere moeder aangaf, ook vele malen de cookies verwijderd en opnieuw gestemd. Maar mijn ICT collega's zijn er van overtuigd dat er bij de andere school sprake van was van een script / loop, waarbij automatisch door een pc steeds wordt gestemd zeker omdat bij hen de stemmen zo hard opliepen hedenochtend. Ik weet ook dat velen op sociale netwerksites oproepen tot stemmen hebben geplaatst.
Uit die reacties en van hier begrijp ik ook dat we echt veel individuele stemmen moeten hebben gehaald. Het verwijderen van de cookies, wat wij hebben gedaan om zo meerdere malen te kunnen stemmen, is niet eerlijk, dus als zij een script hebben geplaatst en wij cookies verwijderd....tja, dan kun je maar 1 ding stellen: Boontje komt om zijn loontje
Misschien dat ze kijken naar het aantal unieke IP-adresgevens en dan komen we er wel goed uit, denk ik.
Alles kwam in ieder geval voort uit het gevoel iets te willen doen voor de kinderen van groep H
In ieder geval nogmaals bedankt voor jullie steun ondanks de schaamte geeft me dat een heel warm gevoel

Annae

Annae

17-04-2011 om 13:58

Veel

Het was ook te veel om te promoten: op hyves, op yahoo, hier.

Nancy

Nancy

19-04-2011 om 19:52

Helaas

Hallo allemaal

Ik wil jullie nogmaals bedanken. Helaas was het tevergeefs, vandaag kreeg ik dit berichtje doorgestuurd van de juf van mijn dochter.

U heeft even op de uitslag moeten wachten, maar nadat de onregelmatigheden eruit gefilterd zijn, zijn we uitgekomen op 3632 stemmen. De uiteindelijke
winnaar is geworden BS De Springplank met 28,3 % van de stemmen.
Met een minimaal verschil is op de tweede plaats geëindigd de Openluchtschool met 28,1% van de stemmen. BS de Samenloop heeft 24,2% van de stemmen binnengehaald.

We hebben het dus helaas op het nippertje niet gehaald. We hebben wel meer groepsgevoel gekregen en veel plezier gehad.

De 2 andere scholen zijn reguliere basisscholen....ik had het onze kids zo gegund en jullie met mij !
Daarom nogmaals superbedankt !
Nancy

ishtar

ishtar

19-04-2011 om 20:44

Wat jammer

bijna gelukt

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.