Zorgenkinderen Zorgenkinderen

Zorgenkinderen

Lees ook op
Elisa Gemani

Elisa Gemani

04-11-2010 om 14:51

Keuze middelbare school

Ik ben me aan het verdiepen in de keuze voor de toekomstige middelbare school voor zoon (groep 8), ADHD.
Er zijn drie goede middelbare scholen hier in de buurt maar ik wil dus vooral weten wat zij te bieden hebben voor kinderen met ADHD. Dus qua zorgbegeleiding, extra hulp en mogelijkheden.
Kan iemand mij helpen met het bedenken van een soort vragenlijst die ik kan meenemen naar de gesprekken die ik heb aangevraagd bij de desbetreffende scholen?
Uiteraard heb ik al de websites bekeken van de scholen maar het duizelt me zo langzamerhand.
Natuurlijk gaan we ook straks naar de informatiemiddagen en de lesjesmiddagen maar dan gaat het meer om algmene informatie/indruk en ik heb begrepen dat het nogal afhankelijk is van de school in hoeverre zij ingesteld zijn voor wat betreft het omgaan met kinderen met ADHD.
Alvast bedankt

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Elisa Gemani

Elisa Gemani

04-11-2010 om 17:38

Mail

Ja, wij wonen in NH onder de rook van Amsterdam. Jullie hebben mail Alvast hartstikke bedankt; ik kan echt alle tips, adviezen en informatie gebruiken...

Elisa Gemani

Elisa Gemani

04-11-2010 om 18:06

Mail?

Hmm, nu heb ik wel gemaild maar met mijn nieuwe computer en e-mailprogramma weet ik niet of de berichten wel zijn aangekomen. Ik hoop van wel maar laat even weten of jullie al dan niet iets hebben ontvangen van mijn gmail account?

Elisa Gemani

Elisa Gemani

05-11-2010 om 17:52

Sini

Sini, bedankt voor je mail. Ik hou me aanbevolen voor meer reacties

Elisa Gemani

Elisa Gemani

07-11-2010 om 16:37

Moedervanoppaszoon

Dank je wel; ik kan zeker iets met jullie ervaringen!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.